Advertenties


Erik's Megane Hatchback

Gestart door Erik22, 12 januari 2005, 13:03:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik22

Hee mensen,

Ik zal me eerst ff kort voorstellen: Erik Fidder 22 jr en woon in Elburg en de meesten weten vast niet waar dat ligt.. tussen Harderwijk en zwolle in zo'n btje.

De aankoop:

Nadat ik een hele poos in de renault clio van mijn vader heb rond gereden, besloot ik zelf een auto te kopen. Na her en der rond gekeken te hebben kwam ik bij mijn buurman terecht, die heeft een eigen garage met voornamelijk Renault. Zojuist had hij een zilvergijze Renault Megane hb 1.6e uit 1996 binnen gekregen met weinig km en in goede staat. Het proefritje beviel bijzonder goed en ik besloot de Megane te kopen. Dit was april 2004.

Ik had mezelf voorgenomen om hem gewoon standaard te houden, maar helaas? :) :) dat gebeurde dus lkkr niet. Een goede vriend van mij was ook begonnen om zijn auto op te leuken, powerfilter, andere einddemper, lichtmetalen velgen etc...en dat wou ik ook!!

Veranderingen: (helaas heb ik geen foto's genomen van de veranderingen)

> spoiler
> KN powerfilter
> Sebring einddemper 2x90mm rond
> grill van racegaas
> mille miglia 16" velgen met 205/45 banden
> voorkant 3,5cm verlaagd



Hier laat ik het voorlopig bij.. heb nog wel een aantal dingen op mijn verlanglijstje:

> andere spiegels. Op internet M3 carbon spiegels gezien, weet alleen niet of dat mooi staat.
> laguna-lip in kleur gespoten
> racegaas in de voorbumper
> etc......

Er kan nog zat aan gedaan worden, maar alles op zijn tijd

greets Erik Fidder

Erik22

#1
Nou hier dan een aantal foto's van de megane met lip, gaas en mistlampen ;D












nu nog op zoek naar leuke sideskirts en dan zien we wel weer verder. Proberen te stoppen heeft toch geen zin, want dat lukt niet :) :)

groeten Erik


Erik22

Zo ik kom net bij de spuiterij vandaan ;) Er gaan een aantal dingen gebeuren:

-embleem motorkap verwijderen hele motorkap spuiten, achterkant merkloos maken en spuiten
-paar deukjes verwijderen
-sierstrippen van de deuren in kleur spuiten
-ruitenwisser armen spuiten
-handgrepen in kleur
-kentekenplaathouder(achter) in kleur
-voorbumper strak maken
-achterbumper strak maken en waarschijnlijk een cup diffusor erop maken
-sideskirts
-trekhaak eraf (denk ik)


dat was het allemaal wel, dit alles gebeurd over een week of 7/8 ben benieuwd naar het resultaat

greets Erik

Erik22

#3
foto's van de instaplijst(en)





Erik22

#4
Net even de megane gewassen en maar even een aantal foto's genomen van de laatste nieuwe goodies ;D





Isotta stuurtje met snapp off



nieuwe luchtfilter met chromen buis

En nog gewoon een aantal foto's









Deze week kan ik de velgen weer ophalen en ik ga nog donkere lexusachterlichten en donkere angeleyes bestellen zoals het er nu voorstaat






Erik22

Vandaag de velgen opgehaald 8) :o De kleur is super vind ik zelf ;D, helaas zitten er op 2 van de velgen een rare plek, maar dat wordt overgedaan..






er zit helaas een btje weerspiegeling van het licht op...



Erik22

Ik heb maar even snel een foto met mijn mobiel genomen van de angeleyes..




En de nieuwe kleur van mijn velgen, de boutjes heb ik heb ik niet mee laten coaten, die komen nu mooi uit. Nu alleen nog de banden erop en wachten tot de lente begint



de foto's zijn erg klein, de mooiere foto's komen nog wel een keer

greets Erik

Erik22

Hier wat foto's van de gecoate velgen


om een reden is deze foto tegendraads en wil ie niet gedraaid worden... l-


en scherper wil ookal niet.. N foto staan scherp op de p.c. en hier niet :?






Erik22

De lip die ik gekregen heb van Rene is in kleur gespoten door mijn Pa.. en ziet er goed uit! Morgen gaan we hem monteren.  :)

Voor donderdag wordt de megane helemaal mooi schoon gemaakt en gepoetst, zodat hij dan als trouw-megane kan fungeren Y 8)

Erik22


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev