Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Top Mark! Gaat je voorbumperproject nog wel door?

mark

#166
Jazekers, binnenkort ook nog een cabrio achterbumper ophalen.  :P
En dan heb ik genoeg werk om me de hele winter te vermaken.  :P  :D

Bij de voorbumper moet ik (nogsteeds) alleen ff aan beide kanten waar de "wielkast rand" begint nog een paar kleine plekjes strak maken.
En dan is de voorbumper klaar voor de spuiter, maar ik wacht nog ff tot ik de achterbumper klaar heb, en dan gaan ze naar de spuiter.  !-!

matthew

Hoi Felix, welkom hier.

Voor je probleem met uitvallen na starten zit in je nokkenasverstellerpoelie.
Je bent dan ook verplicht de distributieriem te vervangen.
En als je dan toch los hebt en de auto net gekocht zou ik ook de waterpomp mee vervangen, en uiteraard je multi riem en alle loop en spanrollen.(maar dat is bij de dealer standaard).

Felix

Bedankt Matthew,

Dat is jammer, daar zit ik natuurlijk niet op te wachten, zeker niet omdat hij 30k geleden al vervangen is  8)7
Kan het kwaad hiermee door te rijden? Zelf doen ben ik niet bang voor, alleen doe ik dat liever in de lente. Ik heb nog een distributieset liggen :P

mark

Felix suc6 met je nieuwe megane.  !-!

@Yves goed bezig, schiet lekker op.  !-!

Dimi

Citaat van: Dredan op 24 november 2014, 01:17:42

Mooie auto Dimitri
Bedankt!

Citaat van: mark op 23 november 2014, 22:42:02
Mooi karretje Dimitri.  !-!

En over betrouwbaarheid gesproken: de duitsers zijn nu ook lekker bezig, lopen allemaal kapot. En het dashboard is 1 grote kerstboom verlichting.
Het is nog erger dan renault in de periode van 2002 tot en met +/- 2006.  :D
Bedankt!

Ik heb het specifiek over de Renault's van voor 2006  ;)

Daarna is Renault enorm betrouwbaar geworden, en ik durf zelfs te zeggen dat ze vandaag de dag één van de betrouwbaarste merken zijn. En dat van die Duitsers moet je me niet meer overtuigen hoor, ik heb al genoeg gezien en gelezen over hun TFSI motoren en DSG bakken  :q

Willem

Ziet er stukken beter uit Dimitri!

De ruiterwisserarmen worden met een moer tegengehouden. Die moer zit onder een kapje aan het einde van je arm bij het draaipunt. Losdraaien maar er niet helemaal af draaien, vervolgens een waterpomptang op de moer en de arm en voorzichtig omhoog proberen te drukken.  !-!

Dirk Kuipers

Ja, dat kan wel aardig vastzitten. Dus doe het rustig aan. Evt eerst de pen waar de moer opzit en waar ook de arm op zit gedrukt even insprayen.

Jacques

#173
Dimitri:Er is een poelietrekkertje voor ruitenwissers. Kan je ook zelf maken of even naar een garage.  Plaatje: http://www.vdhtools.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=300239_300246_300328&products_id=4988

matthew


Yorick

Leuk mannen, nieuwe topics! Succes!   !-!

YVE5, ben zo benieuwd naar het eindresultaat.  :)

Tedo

Citaat van: matthew op 28 november 2014, 12:26:22
Kun je mee door rijden hoor Felix

Totdat hij gaat ratelen. Dan wordt het tijd e.e.a. te vervangen bij die (verder best) fijne K4M.

YVE5

Citaat van: Yorick op 28 november 2014, 17:04:08
YVE5, ben zo benieuwd naar het eindresultaat.  :)

ik ook!  maar zal nog wel enkele maanden duren :(
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark


Tedo

Nice! Ziet er netjes uit. Hou je deze heel?  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev