Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark


Yorick

Beetje laat, maar toch

Yves, wat een bak zeg! Dat interieur.. Uniek en strak als de neten!  :9~ :9~
Ben nu al benieuwd naar je updates. Je verhaal is mooi om te lezen!

YVE5

Citaat van: Karin op 15 november 2014, 10:09:04
Yves, dan mag je wel pantoffels in je auto leggen haha.

haha, nee hoor. :D extra setje lederen vloermatjes en we kunnen rondrijden.  Auto wordt niet meer gebruikt voor dagdagelijks verkeer, doe er de laatste jaren nog gemiddeld 1000km per jaar mee... :-)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

en dankjewel voor de andere reacties. als er wat grotere updates zijn, dan zal ik ze wel plaatsen. ben zelf geen voorstander om van iedere stap een foto te plaatsen.  De kofferklep is ondertussen wel dichtgelast en kreeg vandaag zijn eerste laagje ijzerplamuur...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Stefan, hele mooie velgen heb je gevonden. Ik denk dat ze erg mooi onder je auto staan.

Tedo

Inderdaad een strakke set met zeer goede banden. Brocks; uit Duitsland?
Alleen de naafdoppen zou ik persoonlijk vervangen door zilveren versies met 3D chromen Renault logo (zoals op OEM velgen).

matthew

Zeer mooie set velgen stefan.

Die gaan er goed onder staan.

mark


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

Mooi karretje Dimitri.  !-!

En over betrouwbaarheid gesproken: de duitsers zijn nu ook lekker bezig, lopen allemaal kapot. En het dashboard is 1 grote kerstboom verlichting.
Het is nog erger dan renault in de periode van 2002 tot en met +/- 2006.  :D

Dredan

Over kerstverlichting gesproken.. Willem. Haha

Mooie auto Dimitri
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Willem


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Mark, merk je nou iets van je Uitlaat spruitstuk? meer koppel of juist hoger in meer vermogen of alleen een donkere gebrom? Goed bezig trouwens.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

mark

#149
Ik had meer vermogen, was ook merkbaar. En een mooi diep donker geluid.  >:D  (staat over een paar weken te koop)

Alleen is de megane dit weekend helaas overleden, koppakking ligt er uit en heb een rammel in het onderblok.
Dus helaas gaat deze megane naar de sloop.  :cry: :cry: :cry:

Zo'n 1.4e moet ook eigenlijk veel te hard werken als je dagelijks op de snelweg zit.

Ik ben nu op jacht naar een 1.6 16v hatchback.
Heb er nu 1 gevonden, en ga er morgen naar kijken.

Heeft 140.00 km gelopen, heeft alleen in 2011 voor het laatst apk gehad. En staat sindsdien bij het bedrijf.

Die dus eerst ff op de brug bekijken en een proefrit maken voor ik een bod op die auto doe.

Die hatch heeft de zelfde kleur als die wat ik nu heb, dus plaatwerk maakt niet zo veel uit. zet zo alles over als het moet.

Deze zal in elkgeval ver beneden de vraagprijs weggaan, want hij staat er al een tijdje.  :P

Op de foto's lijkt het een heel nette auto.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev