Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem


Willem

Bobo, led kentekenverlichting kun je overal wel krijgen. Ik heb ze van eBay maar als je op Google zoekt naar 36mm festoon led zou je ze moeten vinden.

Bobo1.6

Dan ga ik er meteen even mee aan de slag, zodra ze binnen zijn is er weer een kleine update.

Willem

Ziet er goed uit Igor, nu de achterkant nog  :q Ik zal zien of Ik binnenkort tijd heb dan kan ik wel wat torsieassen verlagen.

Nice Mark, hij glimt nu nog mooi  !-!

Benjamin Renon

Ik zie weer een aantal leuke projecten voorbij komen. !-! Goed bezig allemaal!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Goed bezig allemaal.  !-!

Nice Igor  !-! mooi dat het gelukt is.  ;)

Heb ff een mooi plaatje van de verkleuring van het spruitstuk toegevoegd.  >:D

Karin

Racebeest, wat een geweldig verhaal en foto's. Ik heb gigantisch zitten lachen.

Karin

YVE5, leuk om te zien wat je er in de jaren aan gedaan hebt. Ik wens je veel plezier met het weer oppakken van je project en ik ben erg benieuwd hoe ze eruit gaat zien.

Jacques

Reactie Op Yves: Wat een mooi leren interieur.

Tedo


Rogier

Wat een genot om jou project weer te lezen. Je leest echt de liefde voor je auto. Ik heb altijd met plezier naar je geposte foto's toen de tijd. Maar had jij ook niet een cabrio? Of was dan kenny?

Willem


YVE5

Citaat van: Rogier op 14 november 2014, 22:26:15
Wat een genot om jou project weer te lezen. Je leest echt de liefde voor je auto. Ik heb altijd met plezier naar je geposte foto's toen de tijd. Maar had jij ook niet een cabrio? Of was dan kenny?

Kenny had die extreme paars-achtige Megane fase1 cabrio, zijn broer Nick had die hele lage cabrio. Die 2 wonen hier vlakbij ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

al de rest ook bedankt voor de reacties.  De buitenkant gaat volgens mij even speciaal/mooi zijn als de binnenkant.
Komt trouwens nog meer leder in het interieur, de vloer bijvoorbeeld.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Yves, dan mag je wel pantoffels in je auto leggen haha.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev