Advertenties


G3-schakelaar blijft knipperen, schakelt niet over op LPG

Gestart door Groovemaster, 29 april 2005, 08:10:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beste onderzoekers in Spéé,

Als het ledje knippert, kijk dan even bij je gastank, daar komen een aantal draden bij éé'n op een relais, die moet je allemaal even goed aandrukken, probleem verholpen (vijf tellen werk)

Succes,

Paul

Als je erg veel geluk hebt wel ja, maar meestal in dan de computer kapot.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

gerrie

kijk eens rechts onder het dashboard daar zit vaak de gas computer kans dat er een stekker los
zit

dreamer

Citaat van: gerrie op  4 januari 2007, 22:04:40
kijk eens rechts onder het dashboard daar zit vaak de gas computer kans dat er een stekker los
zit


is niet alleen los die stekkertjes, de pinnetjes in de stekkers willen het op den duur na meer dan 300000km ook wel eens begeven, gaat bij mij om vialle installatie

rahemal

nou mensen, sommige problemen die beschreven zijn lijken exact op de mijne.
op snelweg begon hij te piepen, ik dacht gas is op maar dat kon niet omdat ik net getankt had. toch ben ik gaan tanken en vanaf dat moment reed ie wel op gas en een week later weer dezelfde probleem maar dit keer reed hij niet meer op gas. ben naar een zeer ervaren lgp installateur in Wijchen geweest, onderzoekskosten €,130,= en de diagnose: injectoren kapot(alle4?), kosten inclusief reparatie €745,=
ik twijfelde en heb 4 weken op benzine gereden totdat ik van Lex Vilier in Elst hoorde.  ik kom er net vandaan, mijn auto is gerepareerd en de kosten?schrik niet.... €25,= echt. en natuurlijk komt de arbeidsloon van 3 kwartier en btw bij, exact 89,24 afgerekend.
mijn gasmerk is Eurogas en wat was er aan de hand. er zat een foutcode op en die moest opgelost worden door een "massa modicatie pen 25/53" uit te voeren. sindsdien ben ik zeker 20 keer gestopt/gestart en uit/aan gedaan en tot nu toe gaat het prima. voor mij was het de eerste keer bij Lex en wat me opviel dat was dat ze erg vriendelijk zijn en vooral zeer bekwaam.


BadEend

#20
Bij de eurogas LPG installaties wil de computer nogal eens stuk gaan.
Symptomen van een defecte gascomputer:

- Loopt niet meer op gas.

- Ledje brandt niet meer of heel zwak

- Ledje blijft knipperen

- Ledje knippert rood


Je kan hem als je handig bent zelf repareren, ben je dat niet kan je hem laten reviseren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev