Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 29

Gestart door Stefan, 16 december 2009, 21:29:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

Die zitten zover ik weet achter het gaas,aangezien de auto geen normaal geluid maakt.
Ik denk ook dat als je het net zo als Dirk en mijn wilt gaan doen dat je dan toch echt in de knoei komt
met je verlichting.......aangezien onze platen schuin zijn gebogen richting de auto en dus het licht erop valt,
Daar heb je bij deze bumper zover ik kan zien de ruimte niet voor.....ben benieuwd hoe je het gaat oplossen maatje !-!

Marius.

Gave bumper hoor!
Niet mijn ding, maar gaaf.
Ik heb ook dezelfde gedachte gehad, iedereen heeft hem al zal ik het wel doen, maar vind hem zo mooi staan dak het gewoon gedaan heb en ben ook tevreden over het resultaat, dus boeien dat iedereen hem al heeft :P
Ben ook benieuwd naar het resultaat, keep up the good work!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

hey marius op je foto's lijkt net of je auto een hele andere kleur heeft zal denk door de verlichting van je schuur komen maar toch best apart :P

en peter meten is weten he :P ik denk dat ik het zoals bij jou en bij dirk doe dan moet ik het race gaas in het midden weg laten om de kenteken te kunnen plaatsen zo heb je weer net iets meer ruimte en misschien heeft iemand verder nog goeie optie's open staan ?

Marius.

Ja ene foto is in het magazijn, andere is buiten :P
Magazijn heeft TL-licht, need I say more? :P
Ik denk dat als je het op Dirk's manier doet dat je helemaal geen gaas weg hoeft te laten hoor, zover ik me kan herinneren, hij heeft steuntjes aan de onderkant van het middenstuk en die steken iets uit waardoor het nummberbord als het ware achter de auto zweeft.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

ik wacht het wel af hoe het gaat lopen :P eerst ff de einddempers (laten) verplaatsen
trouwens je bent een vroege vogel marius:P

en ik had alwel verwacht dat het tl-lampen zijn :P

Marius.

#65
Jua, moest kwart voor negen op school zijn, 's ochens dan eerst ff op meganeclub natuurlijk :P

@Wrecked
Gaaf dat je ook een Project gestart bent. Wat heeft je oudere Megane nog een mooie rode kleur zeg toen je hem verkocht!
Kameraad van mij heeft "rode" Toyota Starlet, ik denk dat de quotes al genoeg zeggen :P en die is nieuwer dan de Megane.. :P
Ben benieuwd naar de voortgang!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Inderdaad, leuk dat je ook een projectpagina hebt aangemaakt Rick!
Succes met je plannen! Auto ziet er zo al erg mooi uit. Zou hem ook niet omhoog gaan schroeven voor andere velgen als ik jou was.. :P

Rogier

alleen wrecked (rick)
zou je niet beter die kenteken bak zwart laten want als je de klep clean gaat maken gaat dat gedeelt er toch uit ;) dat bespaard je wel geld ;):P

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 14 januari 2010, 15:10:36
alleen wrecked (rick)
zou je niet beter die kenteken bak zwart laten want als je de klep clean gaat maken gaat dat gedeelt er toch uit ;) dat bespaard je wel geld ;):P

8)7 Zover had ik gelukkig al wel gedacht.
Het wordt dus één van de twee, of kentekenbak spuiten of klep cleanen. De klep cleanen is natuurlijk de mooiste optie.
Maar als ik de klep laat cleanen, zit ik zelf ook met het probleem van het kenteken en kentekenverlichting. Aangezien er geen andere achterbumper komt zou ik niet weten hoe ik deze op een goede manier kan verplaatsen.

Joey Voormolen

Leuke project pagina Wrecked.
Zou hem gewoon spuiten !-!
Andere velgen steken is wel gaaf natuurlijk, maar dat omhoog gaan klinkt niet zo fijn haha ;)
Wat voor soort velgen had je in gedachten?
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Dit is ook een mooie achterbumper vind ik en die heeft niemand iedergeval ik ken niemand die hem heeft :q


Hier deze achterbumper heeft er al eens op gezeten op uw coupe

Lowered M3C GT

Rogier

dat is echt helemaal k he >:( wordt denk dan toch maar weer een andere bumper zoeken  :x joey waar heb je die foto gevonden ?

groetjes

Rick Santbergen

#72
Citaat van: Joey Voormolen op 14 januari 2010, 17:28:46
Andere velgen steken is wel gaaf natuurlijk, maar dat omhoog gaan klinkt niet zo fijn haha ;)
Wat voor soort velgen had je in gedachten?

17 inch velgen (dat ligt er nu ook onder, vind alleen de huidige zo simpel en goedkope look hebben)
Ik vindt het design van veel Keskin velgen, de kt4 en kt8 heel mooi.
Maar 8j velgen vraagt om problemen in combinatie met de verlaging.
Dus als er nieuwe velgen komen moeten ze hooguit 7j worden. Hoeveel heb jij er eigenlijk onder?

Joey Voormolen

Die van jou auto op google
Die zilverblauwe kan je bij carfansy krijgen daar kan je je kenteken plaat wel kwijt.
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Ja dat zijn mooie setjes velgen.
Ik heb zelf ook 7j dan kan die lager he
Of anders moet je 16 nemen dan kan je wel breder gaan denk ik.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev