Advertenties


versterkers

Gestart door tg_megane, 25 mei 2007, 14:10:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tg_megane

Hallo mense mensen.


Ik ben hier nieuw dit is me mijn eerste forum.

Ik wil voor met me mijn versterkers heel iets aparts gaan doen.


Mijn vraag is:

wie weet iets aparts er voor ??

Ik ga een renault megane coupee Coupé phase 1 kopen waar in 3 subwoovers in de kofferbak zitten.

Daar is nog ruimte maar als je iets speciaals weet hoor ik het graag!

gegroet Anne Gouw

[mod]
Beste Anne, je hebt nu een bericht getikt met 8 regels waarin behoorlijk wat fouten zitten zodat het verhaal voor sommigen niet echt duidelijk meer wordt. Het verzoek je chattaal aan te passen naar normale nederlandse taal.
Verder wil ik je nogmaals verzoeken
a. duidelijk te zijn met wat je wilt, ofwel een duidelijke vraagstelling
b. gebruik de zoekfunctie van het forum
c. Probeer origineel te zijn en neem zelf initiatief (dus niet alles zomaar kopiëren)
c. je enthousiasme is perfect, maar blijf on topic en probeer alleen zinvolle antwoorden te geven. Een paar maanden stage lopen bij een Renault dealer betekent helaas nog niet dat je een topmonteur bent. Er lopen hier mensen rond met meer ervaring en kennis.

Dit bericht is ter kennisgeving!!!
[/mod]

lúk

wat versta jij onder iets aparts doen met je versterkers  :?
ik zou zeggen kijk eens bij de projecten rond

tg_megane

ja speciale dinge iets wat bijna niemand heeft

Yayo

Denk dat je zelf maar Crebea moet gaan nadenken en niet gelijk vragen. Doe net wat Lúk al zei, wat ideeën op uit de projecten. Combineer wat goeie ideeën en je hebt je eigen creatie. Is toch ook veel leuker om zelf wat te verzinnen, dan gelijk rond te vragen of iemand een idee heeft?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

tg_megane

#4
dat is ook waar

maar ik heb wel een iedee maar weet niet of ik hem kan uitvoeren bij een phase 1 later anne

lúk

kijk als je wat in je hoofd hebt kan je het hier wel voor leggen. meschien dat menssen dan tips kunen geven !-! maar alles is te maken en pas te maken tog  ;)

YVE5

#6


Als ge een ideetje hebt, probeer het uit te voeren. Als je dat niet ziet zitten, ga dan eens naar een goede audio-installateur in je buurt en leg daar haarfijn uit wat je juist wil. Dan kunnen die zeggen of dat mogelijk is en er ineens een prijs op plakken.
Het kost je echt niet meer moeite dan hier op het forum wat te posten en je weet meteen wat mogelijk is en wat niet.

En als iemand een goed idee heeft, dan betwijfel ik ten zeerste of die dat gaat geven. Ik persoonlijk zou dat goede idee eerder toepassen op mijn eigen wagen ipv het aan anderen door te vertellen...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev