Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 40

Gestart door Stefan, 13 december 2011, 14:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Ben benieuwd dadelijk Jeremy.

En klinken moet deurbekleding voor los,anders laat je ze gewoon zo.

Tedo

Citaat van: matthew op 29 januari 2012, 20:01:55
En klinken moet deurbekleding voor los
?? Die aan de buitenzijde? Volgens mij niet hoor: er zit een dopje bij het slot, en daardoor kan je de greep met een beetje gepriegel los wrikken. Oké, makkelijk is anders, maar volgens mij hoeft de bekleding niet los.

Jeremy

Ben zelf ook benieuwd en kan niet wachten tot ik de spulletjes terug heb van de spuiter! :)
Grilletjes komen jou kant op zodra alles weer gemonteerd zit ;)
Ik weet het Matthew.. ik had de bekleding al los (rot klus ook), maar heb een tijdje lopen pielen om het slot eruit te krijgen en dat lukte maar niet dus ik vond het wel prima zo :P
En misschien laat ik ze ook wel gewoon zo, anders word de auto wel erg zwart.

matthew

Wat je zegd klopt wel Tedo,maar volgens mij heeft Jeremy handsfree en dan moet bekledingook los om stekker los te maken.

Zonder handsfree is het alleen dopje los en met een haakje klem terug halen en dan pak je het er zo uit,eerst los blokje en dan kun je klink er zo uit kantelen.

Tedo

Ah, dan is dat het. Ik heb er een zonder handsfree, en eentje met. Bij de eerste heb ik de grepen al eens laten vervangen.

E.tenBrinke

@ jeremy

ben benieuwd naar je volgende update jeremy de volgende rs in de club  !-! goed bezig zeg ik
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Jeremy

Ik heb dus ook geen handsfree, dus ik heb voor niks de bekleding los lopen peuteren haha!

Karin

@Jeremy, weer wat geleerd. Wil de auto nu toch echt wel eens in het echt zien.

matthew

DUs is het nog wel mogenlijk om even snel de klinken los te halen en naar spuiter te brengen.

Staat auto alleen wel los paar dagen,moet je hem wel ergens kunnen stallen,want dan kun je raam los zetten on deuren dicht te den anders kun je hem niet meer open maken,totdat je de klink terug hebt natuurlijk.
Met een raam los kun je hem van binnenuit los maken.

Jeremy

Komt goed Karin! als hij volgende week klaar is kom ik de eerst volgende Rotterdam meeting als het werk het toelaat :)

@Matthew: ik heb geen mogelijkheid om hem ergens te stallen en sowieso is de auto niet verrijdbaar nu zonder spiegels en kenteken achter, dus het gaat hem niet worden deze keer want ik laat hem niet open staan in deze buurt.
En mijn eerste idee was ook om met een touwtje of iets dergelijks de mogelijkheid om de deur te openen te behouden, maar aangezien het slot ook gedemonteerd word is dat ook geen optie.
Volgende keer moet ik maar eerst wat meer info opdoen voor ik aan het sleutelen ga  o-)

Dante

@Jeremy: Goed bezig !-!

Dat dekbed hebben wij ook...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Thanks Dante! :)
Haha van de Ikea.. lekker goedkoop o-)

Colin

Wat ik me afvroeg Jeremy, die stootlijsten in de bumper worden die weggewerkt?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roadkill (Michiel)

volgens mij worden ze meegespoten,staat zo'n stuk mooier!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Het originele plan was om die ene achterbumper van de sloop helemaal strak te maken dus geen stootlijsten, maar bleek zeer lastig dus laat ik inderdaad de stootlijsten gewoon mee spuiten in de carrosseriekleur

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev