Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

 het schijnt dat je de remmerij van een clio rs,kan overzetten op de veerpoot van een meg1 ph2
op die manier kan je 280 schijven monteren,met de bijbehorende blokken.
ik ken iemand die dit sowieso op een meg1 ph1 16v heeft gedaan.

overgens rij ik rond met trommels,en EBC schijven en yellowstuff blokken,en moet zeggen
het remt als een gekko.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hell yeah!! Je tanden zitten zo in het dashboard! De tandenfee komt daarom ook regelmatig langs om van hem weer wat tandjes te mogen ontvangen!  :q o-)
Onderschat Christian zijn auto niet! Die remmen heeft hij echt nodig!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Wil het zo hebben dat wanneer ik met mijn klein teen de rem aantik, dat het lijkt alsof ik tegen een boom aan geklapt ben. ;)
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Dat denk ik ook niet :neen: dan heb je niet echt meer de controle over de rem als je meteen stil staat.

Tedo

Citaat van: Christian de Vriend op 11 december 2011, 22:36:11
het schijnt dat je de remmerij van een clio rs,kan overzetten op de veerpoot van een meg1 ph2
op die manier kan je 280 schijven monteren,met de bijbehorende blokken.
ik ken iemand die dit sowieso op een meg1 ph1 16v heeft gedaan.
Heeft de Megane 1 phase 2 sowieso voor niet die 280 schijven? Ik meende die op mijn 1.6 16V hatchback te hebben voor, met achter trommels. Mijn vader heeft een van de laatste, een 1.8 16V, met rondom schijven. De voorschijven daarvan lijken net iets kleiner.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heee Chris!

Eindelijk ook een Projectpagina!!
Goh wat een verschil van wat die eerst was en wat er nu van geworden is.  _o_  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Nicole

Wat betreft de remmerij (ik weet zo niet wat er op de 1.6 16v zit), maar mij bevalt de 2.0 16v remmerij op mijn 1.6e erg goed.
Al is het nu wel een flinke overgang als ik bijv. in de rode coupe ga rijden met orginele remmen.
Wij hebben wel flink wat moeten aanpassen, maar ik heb nog steeds dezelfde veerpoten.
Aandrijfassen zijn van een 2.0 16v, en de naven zijn uiteraard van een 2.0 16v.
Veerpoten zijn nog mijn orginele veerpoten, maar ze zijn aangepast voor de 16v naven.
Ik wil niet anders meer op m'n 1.6e-tje. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

#204
He cris.
Orgineel lijken het tog wel burger bakkies. 8)7

maar je hebt toch wel een nette wagen cris.
Wel 1tje die gebruikt word. 8)7

Dankje dankje :)

gebruikt word die idd,heb er niet voor niets een kart van gemaakt.  :)
Truckertje

Xanquezer (Frank)

Crissie heeft een project pagina!!!!  FTW!!!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Edwin Postma

Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Citaat van: Tedo op 12 december 2011, 16:12:16
Heeft de Megane 1 phase 2 sowieso voor niet die 280 schijven? Ik meende die op mijn 1.6 16V hatchback te hebben voor, met achter trommels. Mijn vader heeft een van de laatste, een 1.8 16V, met rondom schijven. De voorschijven daarvan lijken net iets kleiner.

Dat is iets wat ik niet zeker weet,maar vermoed van wel,het is aantrekkelijk voor iemand met een ph1,die serieuze plannen om de remmen aan te passen
om de fusee te gebruiken van de ph2,en zo op een ph1 280 schijven te monteren.

Ik heb een tijd geleden een doosje in mn handen gehad met blokken,daar stond op clio rs,megane en laguna.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Ik weet nog wel dat bij mijn Megane I de binnenkanten van de 15" velgen die eronder zaten flink werden gevuld door de remschijven. Wat je zegt van dat doosje blokken klopt inderdaad  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev