Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

ik heb al een antwoord gegeven in het klets maar raak topic ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Dat is lekker fel Rogier,nu wil ik het onder de auto zien.

En dat er hier ook nog mooie plaatsjes van clio 3 rs voorbij komt dat doet mij wel deugd.

Roadkill (Michiel)

@ jeremy,plannen wijzen op een heel nette cc van de zomer!!! Ben je er al uit wat voor schroefset je er onder gaat zetten????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Ja ik hoop dat het een nette wagen word zo! maar moet wel goed komen!
Ik ga waarschijnlijk voor KW omdat ik wel een beetje comfort wil houden en ik hoor er veel goede dingen over. :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Jeremy op 20 november 2011, 22:02:18
Ja ik hoop dat het een nette wagen word zo! maar moet wel goed komen!
Ik ga waarschijnlijk voor KW omdat ik wel een beetje comfort wil houden en ik hoor er veel goede dingen over. :)

Welke variant wordt het dan? De eerste of de tweede variant wat Christian en Ik er onder hebben zitten?
De eerste variant is een schroefset die ingesteld is door KW technischi, en bij de tweede variant kun zelf de d8 ingaande slag instellen ( correct me if am wrong ), en bij de derde variant kun je zowel ingaande als ook uitgaande slag instellen, deze zie je meer onder Porsches en andere serieus spul! Benjamin geeft ook KW 3 onder zijn EVO zitten!

Zoals je al leest:de keuze is reuze! Ow en ik ben nog wat vergeten te vertellen dat je met iedere schroefset van KW ook nog iets extra op kan bouwen! namelijk een apparaat waarmee je met je iPhone bv je auto hydrolisch omhoog en omlaag kan zetten! Dat kan vanaf je laagste punt! ( tip, maar ook heel duur )

Mocht je vragen hebben dan kan je mij altijd PMen!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Variant ben ik nog niet uit eigenlijk.. ik vind het eigenlijk het belangenrijkste dat je de rijhoogte kan bepalen en dat het een beetje kwaliteit is qua comfort en duurzaamheid.

Dat klinkt wel interessant.. ik heb alleen geen Iphone :P maar hoeveel moet dat kosten dan?

Thanks! zal ik doen!

Heb trouwens net met de spuiter aan de telefoon gezeten.
De kosten zijn 450 euro en dat vind ik een heel redelijk bedrag en dit gewoon wit.
Ik heb afgesproken dat ik nog even bel om een vaste datum af te spreken dit word waarschijnlijk eind februari.

Roadkill (Michiel)

@ Rogier,staat super zo!!!! Zal van het weekend ook ff foto's neer zetten van mijn Meg met de steelys er onder. Glow in the dark is dan mislukt maar heb de wieldoppen aangepakt en rij weer beetje uniek er mee in de rondte (al hebben we van het weekend de wieldoppen van mijn schoonmoeders Twingo ook onder handen genomen...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

#83
WTF ROGIER!!!  jonge!!!

Een schand vlek :P

ik lag bijna achter mn stoel van het lachen :D :D :D :D :D :D
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

@ Michiel, thanks man.

@ Frank, gelukkig vindt niet iedereen het leuk ;) anders reden we allemaal met roze velgen, ben ik niet meer zo uniek binnen deze club.

Xanquezer (Frank)

Tjonge jonge...

Ja uniek!

Waarom roze??

Echt...  ik zat te kijken naar groen (glow)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Colin

Briljant! Rogier, vindt het wel inspirerend !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Vind het super dik rogiertje!  _o_
je kan wel merke dat frank weinig tot nooit op meetings is geweest  8)7
daar zie je (vooral in belgie) wel gekkere combie's wat auto's en velgen betreft.
Dan zij jou mooie roze velgen nog "gewoontjes".

Roadkill (Michiel)

@ Pailkey: vind het eerlijk ook wel wat voor onder je Sub,en dat meen ik serieus!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Klopt helemaal wat Paikey zegt.

En waarom roze, dat was de eerste kleur die bij mij op kwam toen ik zei welke kleur ik me velgen ga maken.
Groen kon inderdaad ook, alleen dat vindt ik zelf best standaard omdat groen goed past bij zwart. Ik dacht ik doe is wat anders, en iets wat niet snel iemand zou doen.
Het is een kwestie van smaak ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev