Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 39

Gestart door Stefan, 9 november 2011, 08:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Edje ziet er goed uit, heb je de rvs ergens mee behandeld ? dat het zo glimt ? die van mij doet dat niet echt meer tips staan op me verlanglijsje :P

Edwin Postma

Dit heeft Peter van PM performance gedaan.
Maar ik heb thuis een poets spulletje liggen dat ik heb aangeschaft op de poetsmeeting.
Weet alleen niet hoe het heet. o-)
Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: mkool op  6 december 2011, 14:07:42
Past direct, echter krijg je je dashboard er niet meer zomaar in, je kunt je dash aanpassen of de buis in de rolkooi ertussen weg slijpen. Is gewoon een pasklare kooi voor een megane coupe namelijk.

en christian, ik denk niet dat je veel harder door een bocht heen kunt, in elk geval niet merkbaar, en al helemaal niet met een knaken schroefset oid  :x

Ik ken iemand die een clio 16v had met een schroefset,die zette er later een rolkooi is,de auto werd toen veel stijver,en kon die harder door de bochten
met een stijver chassis kan je ook sneller en beter van bocht veranderen,dus van links naar recht. nadeel is,dat die echt stuitert,als hij een bocht pakte
met een hobbeltje,zag je de achterkant lichtelijk verspringen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Doet die zaak aan group buy?? kijken of we er met zn alleen een portie kunnen bestellen.
Ik zou die stang van mij dan ook willen vervangen voor RVS,ik zat er toen ook aan te denken,maar dacht dat dat algauw
in de kosten zou lopen.

welke type rvs is het eigenlijk?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)


Edwin Postma

Truckertje

Nicole

Ziet er goed uit Edwin!
Jij bent momenteel goed bezig met je meg !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

Roy (Coup a One)

Je auto krijgt momenteel wel 'n monsterlijke look Edje !-!

Edwin Postma

Volgende zijn de remmen. halverwegen Januari denk ik.
Truckertje

Christian de Vriend

Citaat van: edje op 11 december 2011, 19:37:09
Volgende zijn de remmen. halverwegen Januari denk ik.


Wat gaat er onder?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Ben ik ook nog niet overuit ;)
Wil eigenlijk een ombouw setje voor de achterzijde hebben.
Dan van de trommels achter schijven achter, ;)
Truckertje

Christian de Vriend

#192
lang geleden heb ik dat ook overwogen,maar dat is helaas geen kwestie van "ff" je remdruk regelaar
zal aangepast moeten worden,en dan sowieso de ombouw van de achteras zelf.

maar ik kan je zeker EBC adviseren,dan de greenstuff blokken,die besparen de velg,en remmen
goed,je hebt ook nog rood en geel,waarvan geel de zwaarste,maar das de rally uitvoering,
voor op circuits ect..
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

Ik denk niet dat de winst in het vervangen van trommelremmen achter naar schijfremmen achter zit. Als je echt heel hard wilt remmen moet je grote voorremmen hebben. Hoe groot is de diameter van je voorschijven. Waarschijnlijk 280mm met 54mm zuigers. Als dat niet zo is, dan zijn de 16v remmen een stap vooruit. Is het wel zo dan kun je nog grotere schijven nemen of 4-zuiger remklauwen etc. (Ik heb er ervaring mee. schijven voor en achter. Voor Clio-RS remmen zie http://www.team1916vforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=141 va. 16 jan 2010)

Edwin Postma

Het is slechts een idee.
En doe het meer voor de looks.
Clio RS remmen zat ook in mijn gedachten.
Maar als dat teveel werk is dan doe ik gewoon orgineel erop
Moet wel leuk blijven.
Ik hou we van doorrijden maar het is niet een "scheurbak".
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev