Advertenties


Coupe phase 1 monte carlo van Gert-Jan

Gestart door Fungoid, 4 februari 2006, 00:37:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fungoid

Hallo allemaal ,


Ik zal mij eerst even voorstellen :

Ik ben Gert-Jan Stolte 19 jaar en ben vanaf de eerste keer dat ik de megane coupe zag helemaal gek van deze auto.

Ik heb mijn megane nu ongeveer 7 maand en heb het een en ander al veranderd.

Toen ik de auto kocht had ze slechts 47000 km erop zitten en het bouwjaar is 1999.

De uitvoering is een 1.6e monte carlo

In de toekomst ben ik nog veel meer van plan maar ik zal nu vast even de aanpassingen laten zien .





Dit was het begin . Allereerst wilde ik een mooi donker geluid , dit heb ik met een Green open lucht filter en een Sebring achterdemper redelijk leuk voor elkaar gekregen.
Toen heb ik vrijwel meteen de Angel eyes aangeschafd toen ze uitkwamen.
Ook kocht ik andere achterlichten en een 16v antenne.



Nadat ik weer eventjes gespaard had heb ik RH cup velgen 16 inch voor 7,5 J achter 9 J gekocht.
Dit was echt een hele verbetering .







Daarna heb ik me gericht op de audio.
Eerst kocht ik een composet JBL GTI 508C , hier was ik dik tevreden over maar miste toch de subwoofer.


Dus had ik het plan om 2 subwoofers mooi schuin tegenover elkaar te zetten .
Dit lukte alleen niet helemaal en las een topic over de oude inbouw van Peter.
Na enige moeite en veel overleg is het er dan toch van gekomen.
Peter heeft even in een klein uurtje de boel strak ingebouwd en toen ben ik 's middags kabels gaan trekken.
Hartelijk dank!
Ook zijn er 2 TFT schermen 8 inch in de zonnekleppen gekomen + een dvd speler

Staat erg mooi vind ikzelf !


Tijdens de sleutelmeeting in Arnhem waren een aantal van de clubleden zo vriendelijk mijn auto even een schopje omlaag te geven !
Jan , Remko , Michell en de rest die er iets aan gedaan heeft onzettend bedankt !


Via Jochem heb ik de verlagings veren , de set voor de achtervering , een cupralip en een hele mooie EVO spoiler gekregen !
Ook heel erg bedankt hiervoor !

Hieronder het resultaat na het verlagen , het verwijderen van de gril en het zetten van gaas in de bumper en in de lip.(staat in een gootje)



Toen even weer wat sparen en kon de EVO spoiler gespoten worden en gemonteerd !
Heel erg mooi gedaan A&A autoschade bedankt voor dit mooie werk.







Dit was het voorlopig weer even , nu sparen voor de complete bodykit .



Fungoid

Iedereen die meegeholpen heeft heel erg bedankt!  !-!

Fungoid

Vandaag 24-06-06 ben ik naar Didam afgereisd om een bezoek te brengen aan Joost.
We hadden afgesproken voor een verlaging van de achterkant en het monteren van Koni stuggere veren.

Dus zo gezegd zo gedaan  :)





Alles verliep heel soepel , de as was zo los... goed ingespoten voordat ik naar Joost ging.
Toen de auto op de brug stond had ik zoiets van hee , we kunnen ook de middendemper er tussen uit halen , dus kon Joost weer verder klussen  :D



Hier te zien Joost in zijn netste zondag kleren  :D

Na dit gesleutel kon de auto weer naar buiten en zie hier het resultaat !



Mooi verlaagd en een geweldig geluid uit de uitlaat  !-!





EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev