Advertenties


mijn megane's (leon horstman)

Gestart door carrera5 (Leon), 25 juni 2014, 23:02:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carrera5 (Leon)

hallo allemaal,

wou al tijdje project pagina openen maar door omstandigheden helaas vertraagd dus bij deze:

mijn naam is leon horstman en heb een metallic zwarte megane coupe uit 2001 het is een 1.4 16v



toen ik hem had ging ik eens kijken over ook een club is en die was er dus ben lid geworden en zag ik bij verschillende
megane's een laguna of espace lip, ik dacht ziet er mooi uit dus naar de sloop geweest waar 2 espace stonden en heb ik
de mooiste uitgezocht.


toen 1 van mijn maten ook even had gereden besloot hij er ook 1 te kopen en ook gewoon precies de zelfde uitvoering en kleur


hij zou ook eerst meegaan naar de meeting in zwolle maar helaas werd verhinderd was alsnog een super gezellige dag


toen ik daar was kwam ik met Edwin en Jos in gesprek en zei ik dat ik eigelijk wel een hoodbra wou op mijn auto dus belde Edwin (nogmaals super bedankt)
met Robert en die had er nog wel 1 liggen en zelfs nog mooi dichtbij huis ook :p dus heb ik de hoodbra opgehaald, toen had ik het erover dat ik ook nog booskijkers zocht die had hij ook nog wel moest ze alleen even zwart spuiten


had alles erop gemaakt en had ik met EMD ( Extreme Meet Drenthe ) een meeting en stond er een leuke sticker kraam en kon ik het dus niet laten



de week erna had ik meegedaan aan een like deel win actie op facebook van pilot xenon en won ook nog :p
ben ik gegaan voor H7 6000k
voor:

na:


echt super mooi licht met 2 jaar garantie :D

nou wil ik nog paar dingen veranderen
- velgen
- koplampen
- achterlampen
- verlagen
- sub + versterker
- andere radio
- uitlaat
- mistlicht xenon maken
en misschien nog paar andere dingen

I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

carrera5 (Leon)

#1
hallo vrienden na lange afwezig pak ik het allemaal weer op ik zal beginnen met het uitleggen van de afwezigheid
ik kan nog heel veel plaatsen over wat ik aan mijn meg1 ph2 had veranderd maar dat heeft helaas allemaal geen zin meer de reden:

ik reed naar een paar vrienden toe in Hardenberg als je Hardenberg in rijd wijzigt de weg zich van 1 naar 2 baans. voor mij reden 3 auto's niet door dus ik besloot ze in te halen de auto voor mij (mitsubischi pajero 2200kilo) had niet gezien dat ik al naast hem zat toen hij besloot in te halen, waardoor ik de middenberm ben in gedrukt en een stoep van 20 cm op vloog met een bijna maximaal verlaagde megane optische schade leek aardig mee te vallen totdat de auto op de brug ging
- 3 scheuren in subframe
- 1 schroefveer krom
- 1 velg krom
- carterpan volledig ingedeukt
- 2 zijschermen voor
- motorkap
- voorbumper
- deur bestuurders kant
- raam bestuurders kant
- 1 nieuwe koplamp
- 2 nieuwe mistlichten






het wrak is voor 150 euro verkocht en mocht er niks vanaf halen alleen radio en mijn parrot
oh jah en het wrak is zonder mijn toestemming verkocht en mocht geen bod doen!! :cry: :neen: l-

maar nu verder met goed nieuws!! :

na lang zoeken twijfelen en proefrijden toch weer een megane gekocht!! !-! !-! _o_ Y

mijn nieuwe trots!! renault megane coupe 2.0 8v automaat uit 1998:






lijst met vervangen dingen niet door mij gedaan:
- special paint
- 17" lichtmetaal
- v-maxx schroefset
- volledige bodykit met hoge spoiler en speciale motorkap
- stroboscoop in 2 van de 4 mistlampen
- snap off stuurnaaf
- kuipstoelen
- gecleande achterklep
- dubbele uitlaat
- lexus look achterlichten
- angeleyes koplampen

zelf vervangen:
- halogeen lampen vervangen voor xenon
- ander vloer tapijt
- deze week komen er 2 blauwe kuipstoelen in
- blauwe neon rondom inbouw en onder dashboard
- deze week blauwe leds onder de auto rondom+wielkasten
- 16 cm audiosystem composet voor deuren+dashboard
- ovale speakers hoedenplank van GLADEN
- 2x 12" GLADEN 600watt rms woofers (inplaats van achterbank :q !-!)
- 1750 watt rms GLADEN versterker (alles bijmekaar blaast om en nabij 145DB _o_)



volgende fotoos en updates volgen snel ga niks vertellen blijft verassing ook beetje voor mij :P --

Edit: foto's zichtbaar gemaakt. Je mag trouwens voor je nieuwe auto een nieuwe projectpagina maken, of de titel wijzigen in "Mijn Megane's" o.i.d.
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev