Advertenties


Binnenverlichting

Gestart door bowldave, 9 januari 2014, 17:58:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bloky

ik heb het ook dat die heel zwakjes brand boven de achterbank, maar dat stoort me niet, het is deftig spul en mooie leds :)
was er tevreden van en ik hoop jij ook?

bowldave

Citaat van: bloky op  8 februari 2014, 09:50:21
ik heb het ook dat die heel zwakjes brand boven de achterbank, maar dat stoort me niet, het is deftig spul en mooie leds :)
was er tevreden van en ik hoop jij ook?

trekt t niet je accu leeg dan???

jawel!!  zeer blij!!
had ietsje meer licht verwacht.. maar goed  heb verder geen licht nodig.. t ziet er vet uit :)
ietsje betere foto...


bloky

die led gaat uit hoor als je hem vast doet, zoals alle andere lichten trouwens :)
als je de deur opendoet gaat hij branden zodra ik de deur opendoe en als hij begint te dimmen brand hij heel lichtjes,
maar dat verbruikt echt niks nog nooit problemen mee gehad ;)

bowldave

oke, ik heb hem nu uit voorzorg maar even uitgezet..
maar als jij zegt dat het geen kwaad kan :)

bowldave

verdorie! Links in me deur stopt ermee!!
Als ik tnlampje er ff uit haal en er weer inzet..en doe me deur open
Doet t ie t 1 seconde. Dan 1 seconde minderfel.. En dan valt ie weer uit en doet ie niks meer totdat ik hem nogmaals
Er opnieuw inzet????

Lampje van rechterkant doet t rechts maar links tzelfde als t andere lampje..
Dus lampje is t niet???

Stefan

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem.
Lampje van de bestuurders deur doet het, de rest van de deuren doen de lampjes het al tijden niet meer l-
waarom dat zo is heb ik geen idee van :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

misschien zit er maar 1 centrale dimmer? En LED's met dimmers gaan lang niet altijd goed samen, dat zie ik bij mijn auto ook de LED's gaan er dan ook binnenkort uit en dan gewoon weer gleoilampjes in het plafond.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

bowldave

Ik heb de behuizing van t lampje links en rechts omgewisseld..
En ze doen t weer beide????

bloky

ik heb nu wel al eens een platte batterij gehad toen mijn auto een paar weken oud was, denk 2maand of zelfs 3
ik dacht niet dat ik mijn leds toen al had eerlijk gezegd.. en anders merk ik het binnenkort wel opnieuw dan krijg ik terug een nieuwe in garantie eh  :q

Stefan

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 14 februari 2014, 23:01:29
misschien zit er maar 1 centrale dimmer? En LED's met dimmers gaan lang niet altijd goed samen, dat zie ik bij mijn auto ook de LED's gaan er dan ook binnenkort uit en dan gewoon weer gleoilampjes in het plafond.

ik heb in de deuren inmiddels weer halogeenverlichting zitten, juist ook omdat ik dacht dat het niet werkte omdat er led lampjes in zaten. Maar dat blijkt het probleem dus niet te zijn, want met de halogeen lampjes is het nog steeds alleen het lampje in de bestuurders deur die het doet. ?.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev