Advertenties


Binnenverlichting

Gestart door bowldave, 9 januari 2014, 17:58:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bowldave

hoi

in mijn vorige auto kon je voor bepaalde plekken in je interieur van die led strips laten plaatsen.. met blauwig of rood licht.
is dit er ook voor de megane 3? heb helaas zelf niks kunnen vinden wat me bruikbaar lijkt.
er zit onder bij het dashboardkastje nog wel ongebruikte aansluitingen. kan je daar dan iets mee?

greetz dave

matthew

Er zitten geen extra stekkers voor extra verlichting.

Je kunt wel de originele verlichting vervangen voor led verlichting.

Stefan

Jup, heb ik ook gedaan.
Blauwe interieur verlichting+kofferbak+dashboardkastje+deuren !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bloky

ik heb mij deze laten bestellen, vriend van me had een pakketje laten komen met led voor de dakverlichting ( wit )
koffer ( wit ) handschoenenkastje ( wit )
en in de deuren ( rood )
iets van een 40€

adinsx

Citaat van: Stefan op  9 januari 2014, 20:24:53
Jup, heb ik ook gedaan.
Blauwe interieur verlichting+kofferbak+dashboardkastje+deuren !-!

Waar heb je die besteld Stefan?

Het gaat mij om het mooie witte ledlicht zoals ik dat in mijn vorige Mégane II RS F1 R26 had, en ik wil het ook weer in mijn huidige III Estate GTline hebben.

Ik kom verschillende sites en sets tegen, maar wat nu goed is? Heb geen trek in 'rommel' die het een jaar volhouden. ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

bloky

de mijne zijn wel deftig, niet goedkoop 40€ maar je krijgt er een mooi pakket voor en hoogwaardige leds, zal het even nahoren ;)


adinsx

#7
Kijk, daar heb ik wat aan. :)

Dat pakket van 39,90 is met mooie witte leds zo te zien? En dat zijn alle interieurlampjes inclusief kenteken?
Ik meen dat ze ook CAN-bus geschikt moesten zijn, of heb ik dat mis?

Edit:
Moet nog wel even vier deuren ipv 2 doorvoeren. Dan wordt het 50 euries. Nog altijd prima.
Gaat goedkomen.

Moet verder nog even SilverVisions regelen voor de knipperlichtunits achter. Voor zitten ze er al in. Dat scheelt zó veel qua looks.
Weg met die oranje gloed naast de xenonlens.  :P
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

bowldave

Toplink! Thnx!

NU we het toch over verlichting hebben...
De 'gewone' koplampen..
Ik vind dat ze niet erg ver op de weg schijnen..
Ik heb niks gevonden waarmee je ze zelf kan afstellen??
Is dat wel te doen of moet je echt naar de dealer?

Greetz

bloky

die leds werken zonder probleem en je besteld zewoon in de kleur dat je wilt :D
en ik laat de oranje zitten, is mooi naast de xenon vind ik, zou zelf us lights durven steken :D

bloky

je moet kijken in dat pakket van 40€ welke kleur leds je wilt, kan je allemaal kiezen, ik heb in de deuren voor rood gekozen en in plafond wit net zoals het dashboardkastje en koffer, mooie lichtopbrengst die leds :)
nummerplaat verlichting moet je apart bestellen, ik heb deze elders gehaald maar toch content van hun leverling,
krijgt een enveloppe binnen met daarin de leds en cd met installatie ^^
precies een goede reclame gemaakt hier opt forum  :q

Stefan

#11
Ben ook ff op die site aan het kijken,  maar hoe kies je de kleur dan zoals jij zegt?
Dat zie ik dus ff niet terug.... alleen blanc pur als kleur.


Ik heb trouwens vanmiddag ook even de achterste knippers vervangen voor Chromen varianten. Dus geen oranje gloed meer. Voor had ik dit ook al gedaan.
Ook een 5000k H7 setje lampen in de grootlicht units gezet.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Laat maar.... ik zie het al Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bloky

het oranje is net zo mooi, maar moest het nog eens in mijn hoofd komen hoe haal je de lampen er makkelijk uit? :D

Stefan

Ik heb de laatste tijd last van een vreemd fenomeen trouwens, wie weet waar het aan ligt?

Ik heb alle interieurlampjes vervangen voor ledjes, dus hemelverlichting, make-up spiegels, deuren, dashboardkastje, kofferbak.
Nu is het de laatste tijd zo, dat alleen de hemelverlichting en het lampje van de bestuurders deur het doen...??
Lampje in de kofferbak doet het soms wel, soms niet en datzelfde geldt voor het lampje in het dashboardkastje.
De lampjes van de 3 overige deuren doen het helemaal niet?
Een zekering kan het niet zijn lijkt me, aangezien heel af en toe de lampjes het ineens wel doen...

Vaag...
Wie heeft er een idee?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev