Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 67

Gestart door Benjamin Renon, 1 december 2015, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Distributieriem (SKF), spanrol (SKF), waterpomp (SKF) en multiriem (Contitech) vandaag binnengekomen voor 90 euro  _o_


Benjamin Renon

Vandaag heeft onze postbezorger een leuk pakketje bezorgd met een vers bekleed stuurwiel. Foto's volgen nog.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Van de week de auto voorzien van een nieuwe olie filter en nieuwe olie, wat vondt ze het toch weer fijn :P
Er zat Castrol in en nu zit het merk Elf er in.

Binnenkort maar eens tijd en geld vrij maken voor de distributie riem.

ron2014


RS grilroosters gekocht bij Tedo samen met een KN filter.
Samen geïnstalleerd super! !-!

Yorick

Netjes!  !-!

Ook geen verkeerd kontje op de achtergrond zie ik   8)7

Tedo

Pas op hè Yorick! Dat is mijn vrouw!  :whip:

Was leuk om het gelijk voor je te kunnen monteren; ziet er goed uit!


Tedo


Heatzone (Mark)


Benjamin Renon

#85
Van de week 6 liter (elf sxr 900 5w40) olie besteld voor de RS. Morgen nog even een olie filter en carterring halen op mijn werk. Misschien later in de middag of zondag alles vervangen. Dan kan ik er weer even tegen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Vorige week een nieuwe doppenset gekocht via Ebay! Is van het merk ETC Industrial (Europe Tools Center).

Iemand ooit van gehoord? Voor 33 euro lijkt het wel goed..  !-!  :P En de verhalen die ik las over ETC zijn ook prima. Zo vaak gebruik ik het toch niet.








Tedo


A110

Zo de afgelopen 2 dagen goed besteed aan de Megane.

Heb een afneembare trekhaak gemonteerd van Bosal. Als deze verwijderd is zie je er helemaal niks van.

En de lak was aan een grondige poetsbeurt toe. Heb eerst de auto gewassen en gekleid. Daarna met een lichte polish gepolijst en in de nanowax gezet.
Hij ziet er zelfs beter uit dan nieuw. Zo kan de Meg de zomer weer doorkomen.











Foto's zijn niet van goede kwaliteit maar je ziet de glans weer.

Fijn weekend iedereen en geniet van het weer.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

mark29

Ziet er goed uit weer!
Afgelopen week een laguna gekocht, nooit gedacht dat ik een laguna zou kopen haha.
Mijn auto waar ik normaal mee rijd is kapot, moet een andere motor in, een 528i, maar goed, geen tijd en zoeken enz.
Toen kwam er ineens een laguna 2.0 turbo op mijn pad, een luxe uitvoering met alles erop en eraan.
Alleen hij loopt niet, moet ook een andere motor in, heeft namelijk motorschade.

Al met al, 2 luxe wagens staan waar ik niet mee kan rijden, dus fiets vrolijk naar het werk.
Gisteren motor uitgetakeld, vervolgens de motor uitelkaar gehaald, de nokkenassen kapot, cilinderkop kapot enz enz, dus andere motor regelen komende tijd, monteren, auto netjes maken zorgen dat alles werkt en heel is, en poetsen en dan komende tijd ermee rijden.
Het is een mooie uitvoering, hij ziet er erg netjes uit, alleen beetje stoffig momenteel, ik heb een schijt hekel aan vieze autos namelijk, alles moet netjes zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev