Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Willem


jarno27

Ziet er strak uit je lederen interieur Willem.

Willem


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Mooie auto Mark! En een leuke kleur trouwens!   _o_  ;)
Je Oude auto is trouwens in goede handen, ik heb hem uiteindelijk gekocht als tweede auto.
3 Mei kun je hem zien op Racewars in België, Interieur is trouwens leeg! Alleen nog 2 stoelen dash en stuur en dat was het!
Nu nog kuipjes er in en vierpunts gordels.

Misschien ga ik ook een Project topic openen.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Tedo

Megane II GT bestaat met zowel vier,- als vijfgaats. Geen idee of dat onderscheid zit in de krachtbron (diesel of benzine) of iets anders.

Roadkill (Michiel)

@Dimi, je kan op de sloop kijken naar een motorkap isolatie van een diesel, vond ik wel schelen in ieder geval.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dimi

Goede tip, bedankt!

Ik heb vooral de indruk dat het lawaai van de wielkasten komt. Deze maand dan maar eens passeren bij de sloop.

Roadkill (Michiel)

Dan zou je evenuteel de modderkuipen kunnen demonteren en dan de ruimte tussen kuip en scherm bekleden met  pyramide schuim?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Die motorkap isolatie heeft de 2.0 16V ook  ;)

Willem


Heatzone (Mark)

#131
Leuk om te horen Erwin! Hopelijk heb je er nog veel plezier van !-!.
Doet de 16v het nog goed?

Tedo, zit er ook een onderscheid in bouwjaar? Hebben de eerste GT's of 2.0T een grotere kans om een steek van 4x100 te hebben dan bijvoorbeeld mijn GT uit 2008?
Moet je eerlijk bekennen de kapjes nog niet los gehad te hebben! Ik ga vanavond toch even snel kijken.

@Mark, Goed bezig naamgenoot !-!

@Willem, ziet er goed uit dat interieur. Zelf had ik een phase 2 interieur in mijn coupe. Vond dat echt heerlijke stoelen.
Ik stuur je even een PB, ik heb namelijk nog een mooi setje velgen liggen en schadevrij !-!

mark


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Mark:Binnen kort effe een grote beurt geven, dan ken die er weer tegen aan.
Rij op moment op E-10 benzine, gewoon een Expiriment hoe de auto op reageerd, in heb het idee dat hij een stuk vlotter op m'n gas pedaal reageert, eigenlijk zou hij op de bank moeten staan voor echte resultaten, ik hoop dat er binnenkort weer Dynodagen in Goes zijn.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

mark

Had je het tegen mij of de andere mark?  :P

Heb 2 maand geleden al een grote beurt gegeven, en ik zit nu al weer op helft voor de volgende beurt.  :D :D :D  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev