Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark


Tedo

Citaat van: Lennart op 15 februari 2015, 20:54:13
was weer een leuke oefening voor illustrator  :D

Ik heb ze gewoon staan in Adobe Illustrator hoor  :))

Heatzone (Mark)

Goed bezig Mark!

@ Yorrick, de auto staat zo goed als elke avond droog binnen in de loods en nu in mijn garage! Hij is al zeg ik het zelf nog heel gaaf.
Toen ik 17 was heb ik hem gekocht met +/- 80.000km op de teller, inmiddels ruim 175.000km. De auto heeft mij nog nooit laten staan (even afkloppen haha).


Willem

 Begint er op te lijken Yves ben erg benieuwd naar het eindresultaat, kleur nog een verrassing?  :9~

Heatzone (Mark)

Goed bezig Yves!!
Worden de randen bij de instaplijsten ook over gespoten en de dorpels? Omdat deze nu zijn afgeplakt.

YVE5

Citaat van: Willem op 17 februari 2015, 00:35:15
Begint er op te lijken Yves ben erg benieuwd naar het eindresultaat, kleur nog een verrassing?  :9~

nee hoor :)  A17 :D

Citaat van: Heatzone (Mark) op 17 februari 2015, 09:42:23
Goed bezig Yves!!
Worden de randen bij de instaplijsten ook over gespoten en de dorpels? Omdat deze nu zijn afgeplakt.

de hele auto wordt in een nieuw kleurtje gezet, met uitzondering van de motorruimte.  dus ook die instaplijsten etc. geen idee waarom die niet mee in grondverf staan...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Tedo


Karin


YVE5

ja, nog 1x ervoor gaan en de auto zetten zoals ik em wil :)

maar euh: you ain't seen nothing yet...  als alles volgens planning loopt, hebben we nog 3 maand werk, ookal staat de kas en al de rest al in grondverf...
komen nog wat speciale dingetjes aan ;)



die tape is een tussenstadium. eerst werd de tape op de karakterlijn geplakt, om de zijkanten helemaal perfect te krijgen. dan werd er een tapeje naast geplakt, zodat de karakterlijn zelf scherper gemaakt kon worden.  t zit em in de details ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Aha, ik ben benieuwd naar het eindresultaat

mark

Jij pakt het goed aan Yves.  !-! Altijd leuk zulke projecten.  :P

YVE5

idd, enkel mijn bankrekening vind het niet leuk... :( :)

ben zelf ook wel superbenieuwd naar het resultaat. ook al heb ik een goed beeld in gedachten, het is toch nog altijd afwachten of het ook zo knap gaat zijn in het echt. en vooral: gaat het kleur wel helemaal mooi uitkomen op de ronde vormen van een megane?
maar komt wel goed...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Ik zit er over te denken, om mijn dashboard in zwarte alcantara laten te bekleden en de stoffen bekleding van de deuren ook.

En dan het plastic gedeelte van de deuren, en het middelste gedeelte waar de radio en roosters in zitten met carbon bekleden.  :P vind mijn portemonnee denk ik ook niet zo leuk.  :D

YVE5

een hobby mag wel geld kosten, en heb er ook hard genoeg voor gewerkt...

dashboard kan perfect in nep-alcantara gedaan worden, scheelt een pak geld. al kruipen er natuurlijk wel veel werkuren in...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev