Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Willem

Maar goed dat het een probeersel was. De ring is geplastidipt  ;) We hadden bij mijn grilletjes nog over.  :P

Nielss

@ Rogier ja dat is ook zo dat is ook de rede dat ik het met Plasti dip heb gedaan wat trouwens zwaar mislukt is om dat het te koud was  :neen:
dus zit er aan te denken om het er weer af te halen.
alleen die ring ziet er wat schraal uit dus vandaar dat ik hem rood had gemaakt.

misschien in carbon wrappen  !-!

Rogier

Ik zou zeggen eraf halen de plastidip en eventueel op een sloop kijken of je nog zo'n ring kan aanschaffen ;)

Yorick

Dirk, hoe staat het ervoor met je Még? :)
Ik ben wel benieuwd hoe het nou met je bumper is eigenlijk.

mark


Willem

Goed bezig Mark  !-! Die spoiler vind ik ook echt mooi passen bij een hatchback, is een standaard optie toch?

mark

Dankje  :)

Ik weet niet of het standaard op een dynamique zit, of dat het nou een optie was.  :dunno:

Tedo

Als je een spoiler zonder hapje eruit (om de achterwisser rechtop te zetten) hebt, is die standaard. Volgens mij zat die altijd op de RXi (later Dynamique bij de laatst geleverde exemplaren waarvan jij er zo te zien een hebt).

Mijn RXE (later privilege) had standaard geen achterspoiler. Daar is later zo'n spoiler met hapje eruit op gegaan. Dat is een Renault accessoire.

mark


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Fubar (Marcel)

#55
Dimi, die velgen op de laatste foto (gele MC) zijn de Speedline's, de zogenaamde Megane Cup velgen.
Ik had ze ooit als 15" onder mijn eerste MC, zodoende.
http://www.speedlinecorse.co.uk/aftermarket/after2116.htm

Bandenspanning:
v. 2,2
a. 2,4
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

#56
Deze:


Edit: Je hoeft een bericht boven je niet te citeren.  Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan


mark

Ik blijf de gele details mooi vinden Yorick.  !-!

Mijn nieuwe thema voor het interieur word dit x zwart en zilver/metallic grijs en carbon.  :P

Maar dat komt pas na dat ik de remmerij en achteras voor elkaar heb. En de auto weer helemaal A35 proof is.  :D

Yorick

Thanks, ik zelf ook :)

Dat kan zeker wel mooi worden zoals je het schetst Mark! Ga je alles een keer spuiten/ wrappen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev