Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 30

Gestart door Stefan, 18 februari 2010, 08:34:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Grappig, die gaatjes moest ik ook iets groter maken inderdaad.. :)

Heb je ook één die je kan afstellen? Niet dezelfde versie toch?
Je hebt ze ook zoals hij er in een 2.0 16v ook al standaard in zit, op die steuntjes daarvoor, maar daarmee hou je alleen je chassis bij elkaar lijkt mij..
Ik heb toen gezocht naar één die je goed kon bevestigen maar ook kon afstellen, die heb ik nooit kunnen vinden?

Joey Voormolen

Ik dacht dat RB die voormijn kon leveren was een aluminium veerpootbrug want die kosten ook gelijk 120 euro duurder.
Maar ik ga nu wel twijfelen of die bestaat ja. Anders moet je even bij RB informeren!
Lowered M3C GT

Rogier

hey joey ziet er netjes uit ;)

en dirk wat versta je onder verstellen ?
ik heb een aliminium veerpootbrug met schroefdraad erop die kan ik nog aan draaien ;) of is dat niet wat je bedoelt ?

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

lúk

vet hoor dirk 8) het moet nouw tog maar es een keer gaan rijden !-!

Stefan

LOL die foto van jou met die "briesende" boormachine Dirk.. :D :D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Je wil niet weten hoeveel lol we daarmee hadden... Hahaaa!
Alleen kwamen we er daarna achter dat het hele hok blauw stond, dat was iets minder! :)

Ja, wil de auto graag ook af hebben.. Zit eraan te denken deze zomer de oude SC er maar op te knallen.. Maar moet zowieso een uitlaat maken en het intlaattraject (op de nieuwe kop) nog maken..
Ik zie het wel..

Joey Voormolen

mooi geworden de versnellingsbak, Hoop voor je dat je hem snel afkrijgt en er lang van kan gaan genieten.
Lowered M3C GT

Dennis Postma


E.tenBrinke

 :D :D helemaal dubbel lag ik bij die foto van die boor, maar u goed bezig dirk die bak ziet er strak uit zo ben benieuwd naar het eindresultaat van je auto als ie klaar is.
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Joey Voormolen

@JanJ  Leuk dat je eindelijk ook een project pagina hebt aangemaakt !-!
Maar zo staat de CC er helemaal niet bij hoor  :q
Lowered M3C GT

Rogier

leuke velgen onder de coupé's jan ;) dat soort heb ik ook gezocht kon ze niet echt vinden

Rick Santbergen

@ Robin Goed dat je, als iemand een project pagina begint deze verplaatst naar projecten.
Maar volgens mij is meganemaarssen geen lid en kan hij hem daar dus niet bewerken.
Of heb ik het mis?

Stefan

Ik was over hetzelfde inderdaad al bezig met Robin.. Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik ga dit ook even op het bestuursforum voorleggen :P Dacht dat niet-leden tegenwoordig ook projecten konden maken..

Hier kom ik even op terug ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev