Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Felix

Ik woon niet in de buurt (regio Utrecht), maar heb wel en Clip en wat andere OBD spullen. Heb ook een diagnosekabel voor Prins VSI LPG installaties. Mocht je er gebruikt van willen maken hoor ik dat wel  ;)

Roadkill (Michiel)

Bedankt voor het aanbod, maar ik wil hem eigenlik tijdens de proefrit of in de showroom ff uitlezen ( nou ja laten uit lezen, want zelf geen ervaring mee) endan is utrecht net ff te ver ;-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 23 april 2018, 21:22:26
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil hem eigenlik tijdens de proefrit of in de showroom ff uitlezen ( nou ja laten uit lezen, want zelf geen ervaring mee) endan is utrecht net ff te ver ;-)

Ps iemand bekend met de 17 tf-tx? 1,6 16v privilege op gas, of de historie?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nette prijs voor die grand tour. Gewoon gaan kijken en rijden!

Roadkill (Michiel)

Ding was al verkocht, ik had zelf mijn twijfels over het bedrijf na wat recensies gelezen te hebben, aankomende zaterdag gaan we kijken voor een Peugeot 308. Btw sinds zondag wel weer een Renault extra in het gezin, zoon heeft een Clio gekocht. Dus het wagenpark is nu; Twingo en twee Clio's, en dan rij ik als Renault fan brommer....  :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

En ga je ook nog eens voor een Peugeot  8)7

Roadkill (Michiel)

Ach ja, ik niet he mijn schoonvader, maar dat komt voornamelijk door het max trekgewicht, de 1,6 16v hatchback mag gewoon 1650kg trekken!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fluppie

#202
Hi,

Allemaal na het zoveelste ge........k heb ik de knoop doorgehakt en heb de cabrio verkocht. Ik ga weer terug naar mijn oude merk (Duitsers maken geen grappen) : Opel wel bijna in de Renault kleur :lmao: heb een beetje me buik vol van die Fransen 4 wielers. 8)7 Ik wil een ieder bedanken voor hun advies , hulp , en grappen. Wel een paar maanden levertijd maar daar kom ik wel overheen
wens jullie veel plezier met de renault (bende)en misschien tot op de snelweg Y dit account mag worden gesloten.


mark29

Als je het gezellig vond, mag je een account houden en blijven zonder dat je een megane hebt, begrijp nooit waarom mensen ineens moeten vertrekken dan.

mark29

Owja maarre de insignia is zo n beetje de enige mooie opel die er momenteel is, ze rijden erg goed.

Tedo

Goed vergelijkingsmateriaal ook, een 20 jaar oude Megane en een gloednieuwe Insignia.  8)7
Je hebt kennelijk wel lekker lang kunnen sparen.  :D

mark

Tja..... Moet je een beetje geluk mee hebben, als je een oud gebakje koopt. ¯\_(ツ)_/¯ succes met je Duitse olieboot.

Felix

Opel is nu ook Frans toch  :D

Tedo

Da's waar ook. Overgekocht door Peugeot.  Y

mark29

Alle nieuwe modellen van alle merken hangen aan de ketting, bij alle merken problemen met de ketting.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev