Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

weer een jaartje apk.  :grin:

M'n collega zat bijna met z'n snufferd op m'n stuur, toen die een x remde tijdens het rondje warm rijden.  :D
Dus de nieuwe remmetjes doen het goed haha.
Heb zelf nog geen apk, dus m'n collega deed de apk.

Tedo

Mooi!
Mag dat eigenlijk; je eigen auto keuren?

mark29

Ik heb vorige week maandag mijn 528i zelf gekeurd en afgemeld. En pas daarvoor de swift van mijn vriendin.
Wel grappig ook voor familie om een keuringsbewijs te hebben met onze eigen achternaam erop.
Eigen auto keuren en afmelden is geen probleem, ik zit zelf ook niet op strafpunten te wachten natuurlijk en met eigen auto is al helemaal voor l*l natuurlijk dan als je een steekproef krijgt en het is niet goed.

Maarre snel apk halen dan Mark, is handig om te hebben, voor de werkgever maar ook voor jezelf en een beetje in je hoofd de regels te hebben met wat wel en niet mag.

mark

ja de regels heb ik wel ongeveer in m'n hoofd. (heb op m'n vorige werk 4 jaar op m'n leermeesters papiertje gekeurd)
Ik ga er binnenkort aan beginnen  !-!

Lucas Hermans

Wilde dit plaatje eventjes met jullie delen !-!
Mijn vriendin woont sinds kort op een andere plek en om daar te komen moet je een deel bospaadjes door. Dus dat wordt vaker de auto poetsen :D


mark29

Is de nieuwe koleos niet iets voor jou, ideaal voor bospaden.

mark

Gisteren aangehouden door de pliesie, hadden blijkbaar niks nuttigs te doen ofzo.  :D
Ze vonden dat m'n binnenste ringen van de koplampen te groen waren. Zit heel ietsjes een groen tintje in vergeleken met de buitenste ringen.



Dit kun je op de foto nog niet eens fatsoenlijk zien.  :D

Hoefde niet mee na het bureau, maar ze gingen nog ff uitzoeken of dit mocht.  :D
#gaboevenvangenofzo

mark29

Van de week aan een megane 4 van forumlid hier gewerkt. Spiegel en ruit vervangen. Hij is niet heel erg actief hier heb ik het idee.
Dus mocht je het lezen. Helaas kreeg ik de kras ra niet helemaal weg.

adinsx

Omdat ik dacht een meganeclub-sticker te herkennen: Wie reed er vanmorgen met een Mégane III Coupé RS voor me van de A12 naar de A18 (rond 09.45) en dacht me voor te kunnen blijven? ;)

Sorry, volgende keer beter.  !-!
Mijn speeltje voor deze week blijven maar weinigen voor  :P
Achterkant

Kanonnen wat loopt dat hard zo'n Italiaan  :x
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Tedo

Tsja, niet zo vreemd met ongeveer het dubbele vermogen. Dat iemand zo'n auto mag leasen (de baas?).  >:D

adinsx

Haha, nee auto van de importeur welke ik een week te leen heb ;)
En met 510 pk op de achterwielen loopt dat lekker door...
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Fluppie

Die persoon in kwestie liet je gewoon ff voor gaan omdat hij zag dat er radercontrole was  :D

adinsx

Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Lucas Hermans

Wie reed er vanmiddag rond 18:30 door Stein richting Meers met zijn witte Mégane 3 (RS?) Coupé met die hele dikke (waarschijnlijk niet standaard) dubbele uitlaat?

Ik zat in die Grand Tour die wat slingerend achter je reed op zoek naar een Megane Club sticker ;)

Mastertje

Woensdag vanuit werk snel naar huis want had een condoleance. Draait er plotseling een vw crafter vanaf tankstation de weg op.
het werkpaard vanaf voorscherm tm achterbumper geraakt. Tegenpartij moeilijk doen...
Maar genegerd en volgende dag naar zijn werkgever geweest. Rapport op gesteld.
Eerste schatting is rond de 2000 euro schade. Kijken of er nog 1000 euro uit te halen is...word dus vervolgd
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev