Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fluppie


Yorick

Poeh, veel succes Mark de komende tijd. +12... Tjonge. Maar idd wel beter dan helemaal niets. Zie je t zitten? Wat gaan ze van t winter doen?

mark

Jup in Nieuwegein. Kijken of ze dit keer hun troep wat beter voor elkaar hebben.

mark29

Enige voordeel van nieuwegein zijn de goede diners daar. De leerlingen vinden het helemaal niet fijn om examens te doen daar haha.
Komende winter gaan ze de lens in mijn oog terug zetten. Die ontbreekt nu. De lens die achter de pupil hoort te zitten.

Ja zicht is nu schommelend met een externe contact lens, maar dat zou niet gek zijn. Als ik eraan gewend ben ga ik weer rustig aan auto rijden ook. Maar ik gok de komende 2 weken nog zeker niet. Maar ook dat went wel alles afstemmen met de vriendin kwa vervoer.

mark

Als ze daar nu gewoon is een moderne uitlijnkast neerzetten, en dat prehistorische ding met die touwtjes rondom de auto naar een museum brengen. Dan was ik 1.5 jaar geleden al geslaagd. Kwam toen net wat tijd tekort.

Lucas Hermans

Nou, ik ben aan het genieten van een kopje koffie bij de Carglass Y
Voorruit wordt vervangen omdat 'ie flink was doorgescheurd.

Morgen storing(en) laten uitlezen, vrijdag de audio erin, volgende week vrijdag wordt de motorkap gewrapped. Ik ben benieuwd!

Benjamin Renon

Dinsdag na een kleine maand mijn auto op gehaald bij mijn collega's. Om APK goedgekeurd te krijgen moest er aardig wat vervangen worden.(Bezineleiding in motorcompartiment, schokdempers achter, remleidingen lv en ra, distributie, accu en beurtje) Helaas moesten alle onderdelen vanuit Frankrijk komen. Verkeerd onderdeel besteld, tijd hebben voor montage, feestdagen tussendoor. Gelukkig heb ik nog een motor, ook tijdens wat minder weer. Gewoon doorbikkelen als het regent. Blij dat ik hem weer thuis hebt staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark


Tedo


mark

#114
vandaag ff reclame gemaakt.  !-!



vanochtend nog 4 van deze stickers geplakt.  !-!


was een gezellig dagje  8)

we hadden een mooi renault straatje haha

Z


Tedo


mark

Vandaag m'n praktijk examen gehaald.  :woohoo: :prut:
De prehistorische uitlijnkast stond er niet meer, en er stond een wat nieuwer apparaat. En ze hadden nog een paar dingen gefixt. (Zou ook eens tijd worden)

Nog een paar dingetjes op school doen, en dan heb ik m'n diploma.  !-!

Fluppie

#118
Vandaag me lexus achterlichten binnen overgenomen van Yorick. Morgen ff kijken is plug en play dus moet lukken. Denk echter wel dat waar Yorick woont de duke-tape in de aanbieding is doos zat aardig dicht:lmao: :lmao:

mark29

Gefeliciteerd Mark! Deze maand moet er ook een leerling die ik begeleid examen doen daar.
Ik ben er zelf de laatste tijd ook steeds geregeld geweest voor trainingen.
Lekker eten daar dat wel!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev