Advertenties


Welke boxen in dashboard

Gestart door juul, 17 november 2010, 21:44:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

FF een vraagje welke boxen horen er in het dashboard te zitten.Kan dit niet op het forum vinden  8)7 8)7(of dat ligt aan mij)
Het gaat dan om degene die onder de kapjes horen zitten.
Deze zaten er bij niet in (denk ook niet standaardstekkers zitten er wel maar vastgekikt in een houder)
Het gaat om een megane 1 HB 5 deurs

Gr julien

Stefan

Ik denk dat je de tweeters bedoeld bovenop het dashboard zegmaar...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Daar horen idd tweeters te zitten,en er ligt bedrading voor met stekker(wit).

juul

Die bedoel ik kwam niet op de naam  8)7 8)7 haha
wat voor een maat past daarin ???
of kan daar alleen maar een originele van Renault in ??

matthew

Daar zijn houdertjes voor te krijgen bij renault en daar kun je dan de tweeters in maken.

Stefan

Daar kunnen alleen tweeters in. Tweeters hebben altijd hetzelfde formaat (volgens mij 2,5 inch ofzo?)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

Is inderdaad alleen bedoelt voor de tweeters die inderdaad zoals Stefan al zegt altijd hetzelfde formaat hebben. LET OP!: het is wel belangrijk dat je kijkt hoe je ze plaats, dus welke richting ze uit staan...dit kun je checken door te proberen en te luisteren. Op het moment dat ze beide 'verkeerd' staan zal een vanaf een bepaalde plaats in de auto een heel scherp geluid krijgen en vanaf een andere plaats een dof geluid. Heeft te maken met de akoestiek van de auto en weerkaatsing van de trillingen uit zo'n speakertje. Dus probeer het uit totdat je overal in de auto een goede verdeling van het geluid hebt ;)

juul

Thnx voor jullie antwoord  !-! !-!
Ga dan binnenkort is aan de slag

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev