Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EbOoZ

Citaat van: Michael de Best op 30 november 2005, 12:45:47
Het is vandaag de 30e danny....

"lijkt het me handig dat iedereen die een set wil dit aangeeft voor 01-12-2005 14.00 uur."

Geeft niet hoor!  ;D

:D

Oeps  ::)

Meganez

Moet het dat je een h4 lamp hebt??? Ik heb namelijk begrepen van een tpoic dat ik hier pas ergens gelezen heb dat er meerder type koplampen gebruikt zijn voor de rmc phase 1.

Nog ff over de phase 2 mistlampen, deze passen NIET. Ik heb namelijk al een keer de verkeerde (heldere) binnen gekregen via een internetbedrijf. Passend te maken is het denk ik wel, maar als je toch gaat klooiu zijn er dan ook zat universele waar je dan voor zou kunnen kijken..

Ik heb ook zeer zeker wel interesse maar ik wil me niet binden tot een verplichte aankoop. Tot nu toe heb ik alleen nog maar ontwerp plaatjes gezien, ik wil eigenlijk eerst een echte foto zien al dan niet gemonteerd zodat ik weet dat de uiteindelijke productie modellen even mooi zijn.

Greencabrio

#137
Ik zou het niet 100% zeker weten enkel renault weet dat. Mijne zijn in ieder geval kapot gegaan en het boek in de halfords zei H4. Stond verder geen H7 ofso...Maar kan als je het 100% zeker wil weten klim in de telefoon en bel de renault maar nog beter sla je instructieboekje erop na...

Maar weer ff terug on topic :

De toekomstige Renault(Hells) Angels... ;D

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl(Daan)

Meganez

Toevallig kwam het h4/h1 topic net weer naarboven.. Hier staat dus dat de rmc phase 1 soms h4 en soms h1 lampen heeft. Wat kan is dat ze verschillende stekkers hebben, maar ik neem aan dat voor de meeste mensen hier een ander stekkertje aan een draadje hangen geen probleem is. De angeleyes zullen dan toch zeker ook gewoon passen op een phase 1 met h1 lampen?

Greencabrio

#139
10 pagina's aan text over angel eyes en maar 6 mensen die werkelijk willen bestellen, hahahah best grappig

Kan iemand meganez even verder helpen? Of eventueel doorverwijzen? Weet niet of het mogelijk is om h1 om te zetten naar h4? Misschien zit er wel een spanningsverschil tussen...

Remco_B

#140
- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl (Daan).
-Remco_B

En weer eentje erbij? ;D :D

Mits het mogelijk is om er H4 in te krijgen heb nu namelijk H1 lampies. Al denk ik dat het niet zo'n probleem is, beide zijn 12V alleen wattage zal misschien verschillen. Maargoed heb ook een tijdje met H1 100W zonder problemen gereden.  8)

RB Cartuning

#141
Het H4 verhaal was eigenlijk bestemd voor de 4/5 deurs megane en scenic, de angel eyes passen gewoon op elke soort coupe/cabrio (alleen fase 1). De verhaal was bedoeld voor mensen die geen coupe/cabrio hebben, maar toch angel eyes willen.Maar naar mijn weten hebben de meeste fase 1 coupe/cabrio H4 lampen. Ik heb zelf 3 verschillende megane coupe's gehad en ze hadden allemaal H4 lampen.

Met andere woorden, de angel eyes passen gewoon op elke coupe/cabrio, mocht dit niet zo zijn dan kan de set terug gegeven worden.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Remco_B

Ja is duidelijk. Jullie leveren de Angel Eyes zoals deze op de SK site staan????? Ben benieuwd wat de prijs gaat worden.

Ben ook wel benieuwd of de lichtopbrengst een stuk beter is als de standaard lampen, die zijn namelijk best ruk met 55W.

Mzzls
Remco

Greencabrio

Hey Remco

De prijs is nu 289(standaard). Ik ben bezig tot morgen 14.00 uur om mensen te verzamelen die ook angel eyes willen! Vervolgens ga ik met robert de prijs bespreken(groepskorting). Het zijn idd de angel eyes met geintegreerd knipperlicht. Dus die op SK staan idd! Ben ook benieuwd wat de lichtopbrengst is maar het wattage van 55W zal niet veranderen. Misschien dat door het heldere glas en de spiegels in de koplamp de lichtopbrengst verhoogd wordt.

PS voor de mensen die ANGEL EYES willen voor morgen 14.00 uur reageren daarna bel ik RB Cartuning. De prijs zal daarna online komen. Gelieve voor vrijdag 14.00 uur aan te geven of je ze wil bestellen voor die prijs. De manier van betalen staat gelijk met de prijs online...

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl (Daan).
-Remco_B

tuningisnotacrime

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl (Daan).
-Remco_B
-davey

en nog een  :D :D :D :D

Remco_B

Het wattage maakt niet zoveel uit volgens mij. Het zijn vooral de reflectoren het glas dat de lichtbundel bepalen.



Ja heee dadelijk zijn ze niet exclusief meer  ;D  :)

RaymondTroost

Goh lekker origineel :P maar ik wil ze ook ! 8)

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl (Daan).
- Remco_B
- Davey
- Raymond!

ppveenstra

Ik heb hier ook al een tijdje belang bij echter was ik benieuwd, of in die lampen meteen het knipperlicht zit verwerkt, zo lijkt het namelijk wel..  ;D

Greencabrio

Klopt knipperlicht zit in de lamp! het is dus een geheel..Dus geen gezeur meer met dat je nog losse knippers moet kopen! :D

@ Raymond Maakt niet uit! Hoe meer mensen hoe beter de korting!!! Dan maar wat minder origineel maar wel een leuk prijsje!

Mrtijn

Hoe zit het met het verstellen van de lamp. Aangezien je bij de orginele de lampen in hoogte kan verstellen, kan dat bij deze ook?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev