Advertenties


Alle lampen vervangen.

Gestart door A.Heelsum, 15 november 2017, 02:54:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A.Heelsum

Ik heb een Renault megane 3 phase1 en sta op het punt om xenon look h7 lampen te halen voor de dimlichten omdat ik dit wat mooier/sportiever vind. Ben een autoleek en echt xenon inbouwen vind ik te veel gevraagd.

Nu ik toch bezig ben vroeg ik me af wat er nog meer mogelijk is. Kan ik deze lampen ook kopen en gebruiken als groot licht, stadslichten, mistlampen? En wat is er mogelijk met de achterlichten? Is er iets als kant en klare led lampen die ik in de achterlichten kan zetten?

Of is het allemaal onzin, omdat ik iets las als reflectorlampen lens lampen? Weet niet welke mijn auto heeft.

Alvast bedankt mensen!


Fluppie


Stefan

In je instructie boekje staat per lamp precies omschreven welke lamp met welke fitting is uitgerust.
Zolang je de juiste/zelfde fitting hebt, maar een ander type lamp, is het goed.
Ik heb bij mijn auto zo'n beetje alle lampen vervangen voor led-lampen. (standaard heeft mijn auto al bi-xenon trouwens)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RichardP

Houd bij het vervangen van de dimlichten aan de voorzijde rekening, dat de lichtopbrengst met Xenon look halogeenlampen aardig kan afnemen. Het resultaat met MTEC en andere Xenonlook lampen kan aardig tot goed zijn. Maar voornamelijk bij regen onderweg (waar je vooral in de avond toch wel je verlichting goed voor nodig heb), kan de lichtopbrengst zwaar tegenvallen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev