Advertenties


Redbull striping Megane 3 RS.

Gestart door Alessio, 15 september 2016, 18:55:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alessio

Hallo Iedereen,

Ik ben dus zoals de titel aangeeft op zoek naar de Redbull striping voor op de zijkant van de megane 3 RS 265 RB8(2de editie).
Vorige week heeft iemand zen deur open gegooid tegen men wagen en een hele bluts/kap in de auto+sticker kapot.
Volgens renault zijn ze niet leverbaar via hun,dus laten je wat in de steek op dat punt enkel Renault Sport striping kunnen ze bestellen volgens hun.

Misschien weet iemand hier waar ik ze kan bestellen?

Deze striping zoek ik,liefst het rechterachterstuk alleen.
Men eigen zoektoch kwam op niet veel uit.
http://s1.paultan.org/image/2013/10/Renault-Megane-RS-RB8-4-850x563.jpg

mark

Dan kom je denk ik bij een stickerboer uit.  ;)

mark

Heb je al verschillende dealers geprobeerd? Kan natuurlijk ook zijn dat een dealer geen moeite wil doen.

f1team

je moet gewoon naar een auto belettering reclame gaan of car wrap die maken de stickers gewoon na .
heb ik ook gedaan met f1team stickers op mijn voor en achter bumper

Christian de Vriend

of gewoon maar renault nederland belken,je kan me niet vertellen dat die stickers er niet
meer zijn,zelfs van de r26r zijn ze nog nieuw te bestellen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Alessio

Gisterenochtend even gebeld met Renault Belgium,ben uit Belgie en deze konden ook geen verdere details geven.. Als de dealer ze niet vindt in de database dan hebben we ze niet klonk het.
Dan heb ik maar de 6 kortst bijzijnde dealers opgebeld  en de laatste kon ze opeens wel bestellen,de andere niet raar vind ik het toch..
Maar morgen worden ze dus besteld,zodat hij klaar is voor de Renault Sport Series op Spa-Francorchamps  !-!

Bedankt voor het meedenken.
De stickerboer of auto belleterings zaken waren ook geen optie,hadden me gewaarschuwd dat hun stickers veel dunner waren dan de originele en dat de kleuren konden afwijken.

Benjamin Renon

Op basis van chassisnummer moet het zeker te vinden zijn bij de dealer. Misschien wat verstopt in onderliggende optie. Fijn dat het gelukt is.

Ik wil na mijn vakantie een nieuwe voorbumper laten plaatsen en wil ook alles weer origineel hebben. Ben dan benieuwd of alles makkelijk te krijgenn is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Alessio

Het verhaal is ondertussen nog niet gedaan,gisteren belde ik en was het 190euro voor de hele striping rondom nette prijs. Vandaag bij een andere persoon die op chassisnr gezocht heeft is het al 420euro voor 1sticker.. Maandag toch maar even opnieuw langsgaan als de andere kerel er ook is.

Bumpers zijn normaal wel makkelijk te verkrijgen,een mede megane RS rijder heeft over het laatst ook zijn achterbumper besteld en op paar dagen was hij er al,indien hij in stock is uiteraard.


Alessio

Site ziet er goed uit en is maar 90euro,bedankt voor het adres  !-!
Soms zelf al besteld op de site? Voor ervaring qua levering etc.

TsaArno

Zelf voor mijn Megane het nodige besteld, had alles heel netjes verpakt binnen een week binnen. Nette kwaliteit ook!

Alessio

Ik ben nu met de kerel wat aan het overleggen, de kleuren zijn niet exact hetzelfde,voor 90% ongeveer wel. Dus wordt het vrees ik toch niet.
De stickers voor de kaarten ga ik wel sowieso doen,bedankt voor de tip!

Tedo


Alessio

Bedankt voor de link Tedo,heb hem even een mailtje gestuurd of hij de stickers voor de RB8 ook heeft. Die in de advertentie zijn die van de RB7 en zijn spijtig genoeg anders.

Kan zijn dat ik de stickers eraf haal in Maart ook en hem gewoon laat wrappen in een speciaal kleurtje  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev