Advertenties


verlagingsveren

Gestart door andyspaenhoven, 4 februari 2015, 11:14:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

andyspaenhoven

Hallo iedereen

Ik ben in het bezit van een Megane III RS250 CUP. Ik wil deze verlagen met verlagingsveren en iemand in de buurt verkoopt zijn H&R veren 30mm.
Máár hij rijdt in een Megane III 1.3tce GT. Passen deze veren ook op de schokdempers van mijn RS?

Rogier

dat zou ik niet doen, jou auto is sneller, stijver en weegt meer. de veren zijn daarom ook niet geschikt voor jou auto ;)

mark29

Als jij echt een rs cup hebt, die zijn zeker anders dan een doorsnee megane.
De totale ophanging is anders.

Benjamin Renon

Ik zou de gok niet nemen. Het zou zonde zijn als je door toch te monteren de goede rij eigenschappen niet meer hebt.

Met mijn huidige RS heb ik niet echt de behoefte om deze te verlagen. Ze hebben niet voor niets voor deze setup gekozen.

Als RS-eigenaar kan ik je ook doorverwijzen naar www.RSMegane.com. Dit is een forum voor RS-eigenaren of geïnteresseerden. Ik heb er al de nodige info gevonden. Daar zijn ze te spreken over Cooksport verlagingsveren. Ik weet alleen niet of je deze ook in Nederland kunt krijgen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Voor een rs heb je andere veren nodig, dus die aangeboden worden niet kopen.

Gewoon een nieuwe set bestellen als je omlaag wilt voor jou auto, dan is het altijd goed.

Let wel dat de montage van de voorveren wat werk is, dit i.v.m. andere ophanging dan normale Renault.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev