Advertenties


passen deze velgen?

Gestart door bloky, 25 augustus 2013, 09:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bloky

http://www.winparts.nl/1165/auto-styling/onderstel/velgen/18-inch/0259873/velg-m-type-2-18x8-et37-5x100-114-3-zwart

zouden deze 18inch velgen passen op mijn megane 3 coupe?
van de 5 . 114.3 ben ik zeker maar van de rest niet :s
prijs vind ik best wel meevallen :)

bloky

als er iemand is die hier goed kan photo shoppen, kan iemand hem dan eens onder deze megane zetten, ik zocht naar een zij afbeelding van de mijne maar die heb ik nog niet..

bloky


bazzio

Als jij een goed "recht van voren" plaatje van die velgen hebt wel.... met de bijgevoegde link wordt het niets, staan gedraaid.

Christian de Vriend

Bij winparts vragen ze om voertuig gegevens,zou zeggen,stuur even een mailtje naar hun met die vraag,
als ik de ET waarde zo zie,zouden ze moeten passen lijkt me.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Dat is wel een hele mooie velg, en deze gaat ook gewoon passen.

Foto shoppen kan ik niet.

bloky

photo shoppers:


ik twijfelde tussen deze of de corniche vegas die nog eens zo duur zijn zonder band erop :)

bloky

ik twijfel of het wel paste met deze maten hier aangezien de megane maar et waarde 42 heeft:
17x7 ET42

bazzio


bloky

zou precies nog niet mis staan op mijne coupe, en minder duur dan conriche ook,
als ze passen zonder problemen heb ik gevonden waar ik mijn vakantiegeld aan uit geef  _o_

matthew

Et waarde van deze velgen is lager, dus ze komen iets meer naar buiten. Staat alleen maar mooier.

bloky

ik snap niks van die et waarde, die bij de megane lager ligt dan bij die velg..
de steek past die 5 maal 114.3 dus daar zit ik goed mee, de rest ook dan?

matthew

De et waarde van de megane is hoger.
Als die van de velg hoger is als origineel heb je snel kans dat de velg gaat aanlopen aan de binnenkant van je wielkast(kofferruimte gedeelte).

Het zou dus moeten passen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev