Advertenties


Renault Mégane 1.2 TCe life 115 mogelijkheden

Gestart door MatthiasL, 4 augustus 2014, 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MatthiasL

Hallo, ik zou graag wat geld willen verspelen in mijn auto maar ik heb echt geen idee van waar ik onderdelen moet halen en hoe deze te installeren enzovoort..

Het gaat dus om deze auto


Nou ik vermoed dat dit 15" "velgen" zijn maar zou hier graag sportievere mooie velgen onder poefen, misschien naar 16" of 17" gaan is dit mogelijk en zoja wat kost dit ongeveer ?

Is een rechte lijn met 2 uitlaten hier ook mogelijk ?

En wat betreft motorische verandering is chippen het enige dat mogelijk is voor een snellere acceleratie en top ?
Nuttige links enzo zijn handig ( ben wel van België maar speelt niet zo'n rol hé)
Dan nog achter- en koplampen, heb echt geen idee waar ik al die dingen kan vinden  8)7

Qua interieur heel misschien wat led verlichting maar hoe gaat dit allemaal in zijn werk?
+ Wat zouden jullie er nog aan doen?
Alvast heel bedankt.

mark

Ik zou hem in elk geval verlagen, en een paar brede 17 inch velgen er onder gooien.  !-!

MatthiasL

Dacht daar ook aan, maar zou geen flauw idee hebben hoeveel verlagen en wat dit me gaat kosten, en i.v.m. keuring hoe zit dat dan?

Nu ja er zitten volgens mij 15" op dit zal aardig wat kosten om naar 17" te gaan denk je niet ?

mark

ligt er aan wat je zelf kan doen, en waar je het laat doen.  ;)

MatthiasL

Niks, en ja geen flauw idee bij wie of wat ik hiervoor moet gaan aankloppen...

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Amai! Da's 'ne nieuwe! Waarom niet gelijk e.e.a. erop laten zetten?

Hier en hier een set origineel lichtmetaal voor 150 euro, mocht je het wat vinden. Moeten dan nog wel banden omheen.
Die hebben deze dan al wel, en deze ook (let op: prijs per twee bij die laatsten).

Deze passen ook direct.

Maar je lampen zou ik lekker zou houden (er is toch nog niks voor te krijgen); mooi, dat nieuwe front!

mark

Haha zo heb je niks, en zo kun je nog kiezen ook.  :D

Tedo

Wat dacht je van deze ?
16" weliswaar, maar ook nieuw.

Yorick

#9
Ook al eens gekeken op het Unlimited Tuning topic? Qua chippen kunnen zij een hoop voor je betekenen.

En passen deze units er ook direct onder?  :9~

mark

Dan zou ik er wel een paar fatsoenlijke banden op laten zetten.
Want voor zover ik kan zien (op mijn mobiel) zitten er goedkope prutbanden met v-profiel op.  l-



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev