Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 54

Gestart door Tedo, 22 november 2015, 15:31:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Dan zou ik heb oplappen. 
€100 voor een cilinderkop moet wel te vinden zijn. Pakkingset €30. Riem e.d. heb je al.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

mark

Idd, en als er bij een 8 klepper de riem knapt is dat meestal niet zo dramatisch als bij een 16 klepper.  ;)

Yorick

Kijk ze gaan, die Patrick en Samantha  8)
Wat gaat het kosten om een half uurtje te rijden?  :q Dik hoor! Gaat alles passen naar jullie wens?

mark

Mooi dat het nu past Patrick en Samantha  !-!

jarno27


mark


Willem


Tedo

Gefeliciteerd met je aanwinst Yorick. Hou hem heel met die gladheid daar in het noorden!

En die V6 zit er lekker in Patrick!  _o_

Christian de Vriend

Komen jullie (patrick en samantha) uit engeland? daar leggen ze ook V6 motoren in de gekste wagens.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Patrick en Samantha

Haha nee hoor, wij komen gewoon uit noord holland.
Peugeot 407 coupe 2.2  '07
Megane cabrio 3.0 v6 '97

mark

Strak hoor Yves.  !-!

Ik ben van de week ook bezig geweest, maar na een uurtje had ik geen gevoel meer in de vingers en tenen.

Dus dat was nog niet zo'n groot succes.  :D

YVE5

ja raar, hoorde van men NL collega's ook al dat het daar zo koud is.  Hier is het 12graden en een heerlijke zonnetje. Heerlijk weertje dus :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Waar ik zit valt het wel mee. had hier -2, als je dan nog 60 km verder naar boven gaat, dan kun je gewoon schaatsen op de straat.
Maar ik heb geen verwarming in de schuur. Dus dan is het al snel te koud.  :D

mark

Ziet er goed uit Yves.  !-!

Heb vandaag weer 2 uurtjes aan de bumper kunnen werken. Moet nog een klein stukje van 4 cm aan elkaar lassen, en dan hoef ik alleen nog een stuk of 20 gaatjes op te vullen.  :) en dan is de achterbumper aan de beurt.

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev