Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaymondTroost

De vraag zegt.. het al. Aangezien ik nu zie hoe strak de passagierskant is, en dat de andere delen er nu wat verouderd uitzien... Wil ik de auto geheel over spuiten.. Ik wil een kleur die je niet zo vaak ziet (logisch) maar wel opvalt.. Ik sta voor alle kleuren open maar geen matte kleuren !-! Ik hoop dat jullie ook met plaatjes kunnen komen en tips..

mvg Raymond

Stefan

barbie roze, zeer origineel... Y :q

nee maar ff serieus, ik vind van die perzik oranje kleuren altijd erg fraai (zoals bij volvo bijv.) uiteraard zijn er nog veel meer mooie kleuren te bedenken.
Je hebt ook verschillende soorten lak (effecten)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

berry_p

gemeni 0006.
erg mooie kleur, maar ook best prijzig.
wou deze kleur eerst op mijn eigen auto hebben, maar het prijskaartje werd toch iets te duur.

peterachterop

de blauw parelmoer lak van alfa (originele lak met een lichte kleurinval).

Michel Cijs

#4
azzuri navorro van alfa



of maserati metal blue  :)



wat duurder, een fraaie mippa kleur



wat ook gaaf is om een sjieke kleur te pakken, bijv de touran grijze kleur en dan binnenin mooi bruin alcantara maken. Dik wiel eronder en je hebt een zeer cleane meggi  !-!

Michel Veltman

als zo doorgaat word het net een taalcursus :D ;)
ben zelf iig erg gecharmeerd van metallic e.d

moet iig wel subtiel blijven naar mn smaak...2tone van geel-rood ofzo is mij iig te heftig..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

Michel C, die kleur bedoel ik (alfa) Y

Timo Zuiderduin

euhm,.. maar die kleuren zijn voor iemand die net leert te spuiten wel een graadje moeilijker dan een "gewone" kleur.


Ververs

ik vind deze kleur zoooo vet:

Of lamborghini geel is ook superr  :)

mickeynox

dis wel makkelijk ben er zelf ook nog nie uit welke kleur het gaat worden, maar persoonlijk ga ik niet voor oranje. als strax dat Nederlands elftal in de eerste ronde er weer uit lig, word ik weer zo kwaat dat ik het als het moet met een spuitbus over ga spuiten  :D 8)7

Maar ik vind een grijze kleur (ben niet zo goed in die kleuren turbotaal  :)) wel erg mooi  !-!

Meganepower

Ik vind dit zelf echt een vette kleur.....


Michel Cijs

ook geen goedkope, maar wel een favorietje:



candy apple red  :)

RaymondTroost

Bedankt voor de Reacties.. Ik vind oranje zeeeeer mooi.. die foto hierboven vind ik ook prachtig.. Ik kon er ook parelmoer doorheen doen zei die gast... Dan wordt die van fel oranje naar lischtblauw achtig..

Oranje zat ik ook al continu aan te denken.. Mja die groene met blauw parelmoer vind ik ook heel strak.. Ik denk er nog ff over...

Timo Zuiderduin

deze welbekende Tigra is ook in die Kleur Candy Apple Red.
is een kleurtje van House of colors.


henk

sorry dat ik je toppic gebruik  o-) maar wat gaat zoiets ong. kosten?
ik weet dat er veel prijsverschil zit in de diverse kleuren maar bedoel gemiddeld. heb het dan voornamelijk alleen over het spuiten zelf.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev