Advertenties


onderlip voorbumper

Gestart door bas1984, 2 juli 2005, 14:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas1984

Citaat van: Decepticon#1 op  4 juli 2005, 17:17:38
Ibizalip kost 28 euries bij de dealer, maar is een rotding om goed te krijgen en kostte mij bijna een duim bij het bewerken! No go dus!

Greetz,

Peter

tsja.... ligt dat dan aan jou of aan die lip hahaa

maar weet nie of het verstandig is om ze wat warm te maken dat je ze ietsjes in de vorm kan krijgen en  nie zoveel onder spanning hoeft te zetten.....

maar vind je cupra lip wel ietsje dikker als de laguna lip.....

en wat remco zei... was dan het verschil tussen de laguna en de espace lip?

peterachterop

vinger eraf......


ik had er geen probleem mee om te monteren

mickeynox

Hebben jullie ook ervaringen met die Elia onderlip. Vin hem zelf wel erg mooi, maar als tie ook zo moeilijk is om te monteren dan begin ik er nie aan. En weten jullie ongeveer wat de kosten ervan zijn. Of waar ik die kan vinden ???

peterachterop

http://www.meganecoupe.nl/club/clubsponsors/clubkorting.htm
Hier zijn een aantal bedrijven te vinden die ze leveren.
De lip heeft volgens mij een perfecte vorm omdat deze voor de coupe gemaakt is. :D

Kier

Elia heeft nog een andere lip alleen voor pf 2 ;)

ThE-BaKeR

Maar de Lagunalip is zonder te bewerken om de Megane Coupe te plaatsen?

Dennis Postma

Yep, heb 'm niet hoeven aan te passen, en zoals ik al zei, de lip is erg flexibel, dus de rondingen zijn ook geen probleem  :D , en als je'm dan gelijk in kleur laat spuiten, heb je gelijk een mooie dikke lip voor weinig geld  ;)

mickeynox

Citaat van: Dennis Postma op  5 juli 2005, 10:41:54
Yep, heb 'm niet hoeven aan te passen, en zoals ik al zei, de lip is erg flexibel, dus de rondingen zijn ook geen probleem :D , en als je'm dan gelijk in kleur laat spuiten, heb je gelijk een mooie dikke lip voor weinig geld ;)
Citaat van: Remko de W. op  5 juli 2005, 12:56:51
Citaat van: ThE-BaKeR op  5 juli 2005, 00:10:42
Maar de Lagunalip is zonder te bewerken om de Megane Coupe te plaatsen?

espacelip ook...
je moet hem net als de lagunalip inkorten...

Owk ff w88, wat is het nou, moet je hem wel of niet aanpassen....???

ThE-BaKeR

Nou wordt het een beetje wazig.  ;)

Michel Veltman

hier niets hoeven aan te passen met lagunalip ???
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

mickeynox

Citaat van: ThE-BaKeR op  5 juli 2005, 13:19:25
Nou wordt het een beetje wazig. ;)

Ja ckers wou net in de telefoon duiken om de Renault dealer te bellen voor een laguna onderlip.
Maar nu w8 ik maar weer es ff.......

Michel Veltman

heb hier echt 0 problemen ondervonden met plaatsen lagunalip. Zoals Dennis reeds zei is de lagunalip erg flexibel en kan je hem dus als je met zn 2-en bent zo op zn plaats zetten en vastzetten. De lip komt beetje onder spanning te staan doordat de megane een wat rondere neus heeft dan de laguna zelf.

als je lip goed plaatst zal je aan einde bij de wielkasten een paar cm overhouden maar dit levert bij mij geen enkel probleem op dat de wielen er tegenaan gaan lopen.

owja tip van de week (;)) > eerst monteren en dan pas spuiten..dit omdat de lip erg flexibel is
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

mickeynox

Heb net met renault dealer gebeld (die gozer snapte er de balle van). En nu moet tie weten welk bouwjaar die laguna is en liefst nog een kenteken ook anders kan tie hem nie bestellen???

Michel Veltman

niet direct antwoord op je vraag maar ga eens wat sloperijen bezoeken..kans vrij groot dat er wel ergens een laguna staat en met wat geluk kan je voor prikkie een knappe lagunalip op de kop tikken ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Weet het niet helemaal exact meer maar ik dacht dat de laguna lip waar het om gaat alleen op de phase 1 RT uitvoering zit, op de rest zitten allemaal normale lippen, dus zonder de grilletjes  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev