Advertenties


Sportstuurtje

Gestart door Timmy, 10 juni 2005, 01:33:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timmy

gegroet ,

Ik was zoals elke dag op marktplaats aan het kijken of er iets nieuws voor de m?gane te koop stond en toen kwam ik hierop uit:

te koop een origineel , met zwart suede bekleed sportstuur afkomstig uit een Renault Cup-Megane racewagen , in zeer goede staat ,
met ingebouwde naaf , past op elke originele stuur-as.Uniek....

Mijn stuur is dus echt niet meer om aan te zien maar plannen voor een ander sportstuur waren er niet tot ik dit zag.
Nu had ik die gast een mailtje gestuurd voor informatie en hij zei dat ik dus gewoon mijn stuur eraf neem en plop het nieuwe erop? ;D Nu heb ik dus de vraag is dit mogelijk???

Ik had al gelezen over het gedoe met de naaf en airbag als je een anders sportstuur wou en dat was de reden waarom ik ook geen sparcostuurtje of dergerlijke in men wagen wou omdat ik dat niet in mijn budget voor de wagen had meegerekend.
Daarom nu de vraag hoe dit zit met oa airbag , toeter? ;D enz anders heb ik tegen een degelijke prijs een ander , meer om aan te zien sportstuurtje.

foto:




coupe-monte-carlo

kun je denk ik inderdaad zo overzetten, maar ik neem aan dat deze zonder airbag is?
zoja, dan krijg je er ook geen airbag in denk ik hoor...
en je oude stuur kun je zo verwijderen ook al heb je airbag,denk ik,? gewoon effe voorzichtig doen lijkt mij.
claxon is gewoon een stekkertje geloof ik.
ps: ik denk maar wat mee, heb er geen verstand van.

Timmy

Dit in inderdaad een stuurtje zonder airbag.

Nog mensen wat hier iets meer van weten ??  ???

Michel Veltman

als je een stuur heb zonder airbag is vervangen een simpel klusje mits de naaf idd past...
claxon is niet meer dan een stekkertje dus levert geen problemen op..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timmy

Ik heb dus een stuur MET airbag? :-X dus heb ik de vraag of het moeilijk is om mijn stuurtje eraf te halen ?? dan ga ik gewoon kijken of ik het andere erop krijg.

Niels Nederlof

Het stuur is er heel makkelijk af te halen, het probleem is enkel dat de auto's met airbag een andere naaf nodig hebben. Het bovenstaande stuurtje zal dus waarschijnlijk niet passen
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev