Advertenties


laguna-lip

Gestart door Erik22, 8 februari 2005, 18:18:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik22

Hey,

Ik ben dringend op zoek naar een laguna-lip, Zou iemand mij daar aan kunnen helpen. Of weet iemand een adresje??

groeten Erik

Michel Veltman

de sloop ???
of bestellen via renault is ook optie dacht ik...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Erik22

Ik ben al aardig wat sloperijen af geweest, helaas zonder resultaat.  Morgen gaat mijn pa nog ff ergens rondneuzen.

Ik dacht wie weet heeft iemand er eentje in de aanbieding ;)


peterachterop

Ik ben ook nog steeds zoekende. Heb nu mijn cupra lippen eraf en t lijkt nu vooral voor een beetje kaal.

Erik22

Hey Peter,

Ik weet toevallig nog een laguna-lip op een sloop te liggen in Borculo (renaultsloperij), Vandaag heeft mijn pa een mooie laguna-lip voor me opgescharreld ;D en dat voor 10 euro's :) goeie dingen. Nou succes ermee.

groeten Erik

Edgar

Hier in Emmeloord op de sloop en in Nagele ook nog aanwezig...

peterachterop

borculo, ik kom uit groningen dus zoek t ff in t noorden

Rob

Vraagje:
Kheb het hele forum doorzocht nerges wat kunnen vinden, dus bij deze; Onder de Renault Espace 2 zit
ook een onderlip net als bij laguna en de coupe, weet er toevallig iemand of die onderlip ook onder de
coupe past? Waarschijnlijk is ie te breed maar daar is wel iets aan te doen!
grtz

RikRace

Citaat van: Rob op  1 juni 2005, 11:09:56
Vraagje:
Kheb het hele forum doorzocht nerges wat kunnen vinden, dus bij deze; Onder de Renault Espace 2 zit
ook een onderlip net als bij laguna en de coupe, weet er toevallig iemand of die onderlip ook onder de
coupe past? Waarschijnlijk is ie te breed maar daar is wel iets aan te doen!
grtz

Inderdaad, ook die Espace-lippen kunnen onder een Coup?. Er moet wel aan beide zijden volgens mij een stukje af, maar het past wel.
-RENAULT-SPORT-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev