Advertenties


stabilisatorstang veerpoten spuiten?

Gestart door Wouter, 19 mei 2005, 17:02:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Hoi,

ik wil die stang in het motorruim van de ene veerpoot naar de andere die standaard op de 16v zit spuiten. Maar hoe warm word het eigenlijk in het motor ruim? Ik heb hittebestendige lak tot 650 graden. Lijkt mij wel voldoende toch?
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

coupe-monte-carlo

als je geen gekke vlammenwerpers onder je motorkap heb liggen, moet dit lukken  ;D

berry_p

ik maak even gebruik van dit onderwerp.

zit die stabilisatorstang nou eigenlijk standaard alleen op een 16v?
bij mij zit die er namelijk ook op, alleen dan zonder die eindkapjes.
als ik nou van die eindkapjes ga halen bij de dealer voor een 16v, passen die er dan bij mij op?

Erik van der Velde


Bob

Alleen konden ze mij bij de dealer daar niet mee helpen. Ook ik hun systeem konden we die kapjes niet vinden  ???

coupe-monte-carlo

ik ben niet echt bekend met de fase 2, heeft iemand een foto toevallig, met de kapjes waar hier over gepraat wordt?

Andy

Ik heb een 2.0 16V en daar zit geen stabilisatorstang op.
Ik heb gevraagd bij m'n Renault dealer wat zo'n ding zou kosten.
Hij wist niet eens of er wel een was voor mijn model!
En ik moest de afstand maar op gaan meten tussen de veerpoten en dan zou hij kijken of hij iets kon vinden van een ander model.
Vreemd....... ik vind het allemaal heel vreemd.....

Jan van Heteren

deze bedoelen jullie...... ;)



ik heb de stabilisatorstang nu verchroomd maar had em ervoor gespoten en das geen probleem
Meganomaniac

JvE

Ik heb een 1.6e en daar zit ?e ook in, zonder de kapjes overigens.

[offtopic]
Ik heb een week of twee geleden overigens de dealer aan moeten wijzen wat ik bedoel met de slang van de mapsensor.
Met zijn 3-en zijn ze door het magazijn gegaan, om tot de conclusie te komen dat ze geen idee hadden.
Bij een andere vestiging 15 km verderop konden ze me gelijk helpen. Als ik dit zo lees is de kennis over het product
op meer plaatsen discutabel.[/offtopic]

Kier

Ik heb een 2.0 16V en daar zit ie niet in... ben wel benieuwd wat dat gaat kosten

rombartus

ik heb een 2.0 16v en daar zit ie origineel op :D

coupe-monte-carlo

thnks voor de foto jan  ;)
ziet er wel mooi uit met die kapjes inderdaad  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev