Advertenties


interieur gladmaken

Gestart door V., 21 april 2005, 18:57:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V.

ik zit met het zotte gedacht om men deurpanelen en dashboard glad te maken en in kameleonkleur te spuiten.
1probleem: ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen om de deurpanelen glad te krijgen. die tekeningen die erin zitten moeten er dan toch eerst volledig uitgeschuurd worden. of ben ik verkeerd?
is er iemand die mij een deftige uitleg kan geven over hoe ik dat juist moet doen.

ben een beetje bang dat ik iets verkeerd ga doen en de kosten groter ga maken dan dat ze al gaan zijn.

greetz

Timo Zuiderduin

Ik zou het dashboard niet in een andere kleur doen,... je ziet dan namelijk constant de reflectie van je dashboard in je voorruit en als de zon erop zchijnt is het ook behoorlijk irritant.

deurpanelen zal je gewoon helemaal opnieuw moeten maken! of alles afsmeren en glad maken met plamuur of iets dergelijks.

V.

het dashboard bovenaan zou ik zo laten, maar de middenconsole enzo zou ik willen doen
maar de panelen kan ik toch eerst opschuren tot dat de tekening eruit is en dan fijn schuren.
of niet.
gaat wel wat tijd in beslag nemen, maar ik heb tijd met hopen.
ik moet het alleen zo goedkoop mogelijk doen.

Ferdi

dat weerspiegelen klopt als een bus... ik heb alleen de kapjes van de speakers boven in hte dashboard in het zilver gespoten en ik kan me er af en toe behoorlijk aan iriteren   ;) iig veel succes met je plannetjes  :D

V.

heb er eigenlijk wel bang voor om eraan te beginnen, maar ja
een geluk dat zot zijn geen zeer doet h? ;-)
ik ga eerst toch nog wat info vragen bij mensen die er dagelijks mee bezig zijn.
wss ga ik polyester gebruiken. kan ik ineens mijn caliberspeakers in de deuren deftig inbouwen ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev