Advertenties


arkamys 3-d sound vervangen

Gestart door MeganecoupeTCE130, 15 februari 2012, 18:08:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MeganecoupeTCE130

Hier een panoramafoto van de kofferbak.


Karin

Aan de eerdere foto's te zien dat er een hoop werk aan geweest, maar heeft wel zijn voordelen zeg. Je houdt nog een behoorlijke kofferbakruimte over.

Stefan

Ziet er allemaal deftig en uitgebreid uit !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timelord

Ik ben zelf ook al lang bezig om een andere radio in m'n Renault te krijgen, maar er is geen enkele dealer of erkend inbouwstation die het aandurft.

Toch vraag ik niks geks: gewoon m'n huidige radio vervangen door een zelfde type, maar dan met usb aansluiting.

Mijn Megane is uit 2010.

Als er hier iemand is die het aandurft ?

Timelord


Marc_Estate

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13779.0

Tot zover mijn ervaringen met dat apparaat.
Ziet er vet uit en had graag gewild dat het bij mij werkte maar helaas.

Timelord

Vandaar dat ik het eigenlijk toch niet aandurf. Elk bedrijf wat ik vraag doet het niet, op ééntje na.
Helaas een heel eind hiervandaan en ik wil toch eerst wel eens zien wat ze precies gaan inbouwen.

Dan vraag ik: lijkt het alsof het vanaf fabriek is, is het antwoord ja, maar dan zie ik deze foto:

en dan denk ik: toch weer niet helemaal vanaf fabriek.
Is dat de GPS muis ?

We hebben met de Parrot namelijk ook toezeggingen gekregen die de Renault dealer absoluut niet is nagekomen, dus ik wil eerst zien, voordat
ik wat laat ombouwen.
Ook het feit dat dan de stuurunit bij de versnellingspook het dan niet meer doet. Het liefst wil ik toch alles werkend houden.
Misschien niet, maar als je zoiets gaat inruilen, dan is het misschien toch: Uw auto is niet meer origineel, we doen wat (nog meer) van de inruilprijs af.

Marc_Estate

Denk idd dat dat de gps is die je ziet, die hadden ze bij mij weggewerkt onder het scherm dus die zag je verder niet.

Dat probleem met de werking van de stuurunit of van de tomtom bediening blijft steeds maar terug komen, blijft echt een drama om een ander systeem te plaatsen.
Upgraden van je geluid in de vorm van versterker subwoofer en speakers is een betere optie.

Ik heb overigens uiteindelijk een parrot i9200 in laten bouwen om een usb aansluiting te creëren , het apparaat werkt prima en kan ik met de stuurunit bedienen.

Timelord

Ik kan met de stuurunit alleen maar harder en zachter zetten.  8)7

Maar goed, de manier van aansluiten kwam ook van dit forum, dus dat de dealer het niet snapt vind ik dan niet zo vreemd.  :D

bloky

wauw knap man! :D
hoe heb jij er de originele radio uitgehaald? is het eigenlijk wel nog een mooi zicht als je die laat vervangen door een pioneer din radio? kwestie van er een sub op aan te sluiten of iets :)

bloky

Die ringen waar je de compo' s in bevestigd hebt, zijn die van de originele installatie?

Marc_Estate

#41
Citaat van: Timelord op 11 april 2013, 21:30:06
Ik kan met de stuurunit alleen maar harder en zachter zetten.  8)7

Maar goed, de manier van aansluiten kwam ook van dit forum, dus dat de dealer het niet snapt vind ik dan niet zo vreemd.  :D

Dan had je deze erbij moeten kopen:



Dat is de Umika stuurwielbediening.

Ik kan eigenlijk alles doen, vooral met het scrollwiel nummers vooruit en terug selecteren gebruik ik vaak.
De originele afstandsbediening werkt overigens over het algemeen wel makkelijker  ;)


Lennart

Unika is inderdaad echt een top aanvulling op de parrot !
Helaas werkt het volgens mij alleen bij de Meg III en is deze niet compatible met eerdere meg's.
assumption is the mother of all f*ck ups

Marc_Estate


Timelord

Toch wel fijn:

Discontinued

This product has been discontinued, the information below is for reference purposes only.


Afgezien van het feit dat de plaatjes totaal niet op MIJN auto lijken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev