Advertenties


8-10 april 2016 (onder voorbehoud) - Clubweekend in de Eiffel (DE)

Gestart door Benjamin Renon, 16 augustus 2015, 09:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Willem

We hebben inmiddels de VIP voordelen aardig aangescherpt. Als je nu VIP wordt en vervolgens een setje stickers koopt en naar de meeting gaat heb je het 10'tje er al uit Rogier.

jarno27


korte

Citaat van: Rohald op  5 september 2015, 20:39:01
Idd. Een route vanuit NL zodat iedereen achter elkaar aan rijd. Dan trek je wel veel bekijks op de snelweg. Als je er dan voor zorgt dat het bij alle auto's duidelijk is dat ze van het RMC zijn, heb je ook nog een gratis reclame.


Zo reden wij een aantal jaren geleden met de 156club (had ik nog een 2.0ts)

The Alfa Romeo 156 club on their way to Viva Ital...: https://youtu.be/5qXE-Ler1kU


korte

Zou wel tof zijn om zo in colonne naar de eifel te tuffen met de meganeclub, vergt wel wat organisatie en portofoons om de eerste in contact te laten staan met de laatste maar het geeft en een bijzonder wegbeeld en vanaf de eerste meters direct een clubgevoel /saamhorigheid.

Willem

Die portofoons zijn er. Die heb ik thuis liggen.  o-) We gaan als het aan mij ligt voor April voor een nieuwe poging. Dan kan iedereen daar alvast rekening mee houden.

jarno27

Dus bij deze in oktober gaat weekend niet door ? Of nog niet zeker ?
April klinkt ook goed wat warmer kwa kamperen  >:D

korte

April is een mooie maand om te gaan! Voor alle vakanties en toch vaak lekker weer. Als het in de agenda hier past wil ik ook wel mee (met de 156...)

Bobo1.6

April is ook een mooie maand idd, moet alleen wel kijken wanneer aangezien ik ook met een andere agenda zit in die maand  :)

jarno27

Spelbreker die korte hoor neem dan de megane ook mee  :omg:

korte

Hahaha, grote kans dat de megane eruit gaat.... Als ik niet redelijk goedkoop de torsiestaven kan laten vervangen loont het niet meer dr te laten maken. Of er opnieuw een megane terugkomt is nog niet duidelijk.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Bobo1.6 op  6 september 2015, 18:45:58
April is ook een mooie maand idd, moet alleen wel kijken wanneer aangezien ik ook met een andere agenda zit in die maand  :)
April doet wat ie wil...... :x

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Willem

Ik ben eerlijk gezegd meer benieuwd naar de alfa. Dus wat mij betreft mag je daar ook mee komen.  o-)

Ik ga gewoon een datum opgooien. 8,9 en 10 april. Geen idee hoe het dan zit met evenementen op de ring. Dat is nu nog niet te zien maar alvast als indicatie. Als het weekend in oktober niet doorgaat (zeer waarschijnlijk) zullen Jarno en Boy hun geld terug krijgen tenzij jullie in April ook aanwezig zijn dan heb je alvast betaald.

Bobo1.6

Mocht het allemaal niet door gaan, mag je het VIP lidmaatschap inhouden en het bedrag voor een setje zijraam stickers en de rest zie ik wel verschijnen op de rekening dan.

jarno27

Stort maar voor zekerheid terug wil wel graag mee volgende x maar dan kunnen de kosten hoger zijn vanwege seizoenen.
En kosten van zijraamstickers eraf want die wil ik graag hebben in het zilver

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev