Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 50

Gestart door matthew, 9 september 2014, 20:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem


mark

Ik probeer het.  :D

Rijd een stuk fijner, krijg gewoon een dikke glimlach als ik het gas intrap.  >:D  :P

Tedo

Ik ken het gevoel; ik ging ooit van een 19 met een 1.4 8V naar een Clio met een 1.6 16V.  Y

mark

Als ik straks op het werk weer de rustige periode in ga. Maar is ff een nieuwe distributieriem dr op knallen.

Nu eerst ff rustig inrijden, en dan over 1000 km een beurtje doen.  !-! Want deze heeft 3 jaar stil gestaan.

mark

@ dimi hiervoor kun je een persje gebruiken. Zal een paar tientjes kosten bij een onderdelen zaak.  ;)

Of je kan er zelf ook 1 maken met een paar moeren en boutjes.  !-!

Tedo

Lekker bezig Mark! En dat met deze temperatuur!

mark

Ja had me dik ingepakt.  :D Ben iets van 5 uur bezig geweest.
om het beschadigde paneel er af te halen, die uiteindelijk geknikt is omdat ik niet wist datie ook nog eens gekit zat.
En vervolgens zonder te beschadigen het goeie paneel van de 1.4e los te snijden en over te zetten.  8)7

En ik kreeg het wielen niet los van beide auto's dus dat maakt het al weer een stuk moeilijker.  :D
Die van de 16v zaten gewoon muurvast, en van de 1.4e was ik het gereedschap voor de grote centrale moer van het naafkapje kwijt.  8)7 (inmiddels weer gevonden)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

#188
We doen ons best :)   momenteel wordt de motorkap aangepast en ben ik bezig met wat interieurdeeltjes te spuiten.

[edit: bericht direct boven jouw reactie daarop hoef je niet te quoten]
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Heatzone (Mark)


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

@ Dimi, dat zijn wel hele bijzondere problemen. Vooral die van de ruitensproeiers kan ik niet bijkomen haha. Je zou zeggen dit werkt of wel of niet :P.
Knikt het slangetje niet ergens als je de motorkap dicht heb?
Dat het ene raam vlotter open gaat als de andere dat herken ik, dat heeft de mijne ook! Heb destijds het mechanisme wel eens gesmeerd maar dit bleek niet de oplossing te zijn. Wel willen de schakelaars na verloop van tijd wat oxideren/slijtage vertonen waardoor het contact minder wordt en daardoor gaan de ramen minder goed omhoog en omlaag.





Willem

Zie er goed uit André  !-! Welke kleur wordt het als je em laat spuiten?

Dimi

Toffe werken Dreda!

Die sticker heb ik ook besteld, ik wou eens origineel zijn, maar jij was me blijkbaar voor :p

Willem

#194
Dimi, ik zag laatst op marktplaats een advertentie voor geloof ik 20 euro die luchtslangen voor de Mégane. Ik zal even zoeken of ik de advertentie kan vinden.

Gevonden: voor 13 euro een luchtfilterslang

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev