Advertenties


Tuning Society North presents Rostel Meeting 31Mei in Lemmer

Gestart door Arjenk, 26 mei 2009, 19:59:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjenk

Beste Tuning liefhebbers,

Wij van ''Tuning Society North'' vonden de meeting van vorig jaar zeer geslaagd.
Daarom houden wij dit jaar weer een grote meeting! Hierbij nodig ik je uit om te komen op:

Datum: 31 Mei 2009

Tijden: 10:00uur t/m 17:00uur
(Prijs uitreiking – 16:00uur)

Adres: de Uitheijing 5 te Lemmer (Frl)

Info meeting:
DB-Drag, Show and Shine, Field of Gold, Food and Drinks met terras, Toilet aanwezig, er lopen een aantal schitterende promobabes, er komt een Beatbox act.. uiteraard is de Rostel Shop geopend met diverse aanbiedingen! De gehele dag word er muziek gedraait door onze bekende DJ's Nils en Tooms, Diverse Bekende Democar's aanwezig en nog veel meer..

Foto's van vorig jaar:
http://www.mijnalbum.nl/Album-8FMUUOYO-Foto's-in-Lemmer-Foto's-van-Auto's.html

Route beschrijving:
Vanaf de a6, afslag lemmer, de borden richting balk / industrie terrein Lemsterhoek volgen, afslag Industrie terrein lemsterhoek eraf, om de ford garage heen rijden, Bestemming bereikt!

Voor vragen stuur je een mailtje naar: tuningsocietynorth@hotmail.com

T.S.N. Hyve: www.t-s-north.hyves.nl

Ps: Je hoeft je eigen niet aan te melden voor deze meeting, we hebben plaats zat.

Don't Miss It, See You There!!

M.V.G. T.S.N. Bestuur

(koltieboy) Dennis Kolthof

Zoals het nu lijkt ben ik daarbij :)
wil zoveel mogelijk meetings af nu de auto (zo goed als) af is ;)

matthew

@Koltie boy ga je niet liever mee met een aantal man naar Gronau een Renault meeting in duitsland net over de grens bij enschede is toch gezellig

(koltieboy) Dennis Kolthof

Kweet ut Matthew maar ze hadden me al gevraagt en had toen al ja gezegt dus ga dat niet meer afzeggen!
Bedoel ze hebben me persoonlijk gemaild en vind dat je dan ook zo moet zijn om je te laten zien daar..

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev