Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Nou Maris ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Wanneer wordt de auto gespoten?

Dennis Postma

Lekker bezig Maris  !-! Trouwens ook een goeie keuze voor de sideskirts gemaakt  ;)

rs50jochem

Ja, het zal wel geen goud of oranje zijn denk ik.. Het zal wel iets anders worden..  :?

Ben wel heel erg benieuwd..!

Nick Mattheus

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

KevinL

Nou  anders ik wel ben erg benieuwd wat de kleur gaat worden was laatst nog bij de spuiter met de impreza van mn zwager hoopte om een glimp van je nieuwe kleur te kunnen opvangen maar ja je was er nog niet uit toen.

Marissie

hahaha nee idd.. en die inpreza heb ik ook nog zien staan.. maar gaat nu niet meer zolang duren hoop ik.. en morgen op het telefoontje wachten want het moest in de frabiek gemaakt worden.. had natuurlijk weer een hele dure kleur uitgekozen.. ik hou jullie op de hoogte..  Y

Zodra de kleur binnen is word het meteen gespoten.. dus hoop zo snel mogelijk.. mis hem nu wel heel erg..  ;(

Dirk Kuipers

Tis zo te horen geen standaard kleur.. :P Maarre, wel ee nbestaande lak op een andere auto? Of zelf een mengsel laten maken die niet op een andere auto zit?
Ik ben benieuwd!

Marissie

het is wel een bestaande lak.. heb een foto gevonden van een bestaande auto wel een buitelandse..  Y verder heb ik het nog niet gezien..

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Alex Verloop

Heya Mr. Orange!  !-!

Looks good :D Hoe ga je dat doen met je achteruit? Gewoon het kabeltje wat ingekort neem ik aan>?

Keep going!

Dirk Kuipers

Kabeltje inkorten? Nee.. Ik heb alleen het bovenste gedeelte van het plastic afgehaald En datzelfde stuk van de stalen pen. Ik trek hem nu alleen aan een ander randje omhoog. Tenslotte begint dat kabeltje pas onderaan het plastic ding dat je omhoog trekt, alleen die is wel zo afschuwelijk lang dat je er een heel eind vanaf kunt halen. :)
Is echt zo gepiept.
Aan het kabeltje heb ik dus helemaal niet gezeten.

Officieel hoor je het stuk dat je er boven afhaalt onder weer aan te plakken, maar zo oficieel heb ik het dus niet gedaan, heb er alleen boven wat afgehaalt... boeie...

Alex Verloop

staat wel strak iig zo lekker kort  :) je brengt me op ideën  o-)

Dirk Kuipers

hehe.. :) Is ook nog eens helemaal geen werk... Alleen die pookknop eraf krijgen kost even wat spierballen werk, maar je had toch ook al een nieuwe pookknop toch? Dus dan is het alleen een kwestie van een ijzerzaag pakken en eerst het stuk plastic eraf zagen en vervolgens eenzelfde stuk staal. :)

ralph

@ maris: ik zou denken dat je de wagen weer geel spuit. want in het begin van je topic staat dat je persee een gele megane wou, waarom hem dan nu in een ander kleur spuiten...

greets

Nick Mattheus

@ dirk,

man man, dat ziet er echt mega bangelijk uit hoor ;)

kan al niet meer wachten tot je een filmpje maakt dat hij draait  Y !-!

keep up the good work e ;) _o_
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev