Advertenties


startgeluidje

Gestart door zotte megane, 21 december 2006, 17:08:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zotte megane


hallo allemaal,

Ik heb een coupe fase II, 2.0 16v, en elke keer als ik de moter start krijg ik een raar zoemend bijgeluidje dat pas weg gaat als de moter warm is.
Kent iemand dit geluidje en is er wat aan te doen bij de dealer zeggen ze dat het er bij hoort,  maar dat weet ik zo net nog niet.

Vast bedankt  _o_ ,  zotte megane Niek

Dj-Matthe

misschien je bekabeling van je audio ? die in een magnetisch veld zitten?  (hiermee bedoel ik dat er teveel kabels over 1 kant van je auto gaan dat het ruising/storing opleverd zegmaar..) :x

zotte megane

Aan de kabels kan het nog niet liggen want er ligt nog geen installatie in, die komt volgende week. ik wel ff in de dorpels gekeken maar liggen bijna geen kabels en wat er ligt heeft ruimte genoeg.  

thx voor het meedenken.   Zotte megane nick

A110

Het zou ook een elektrische luchtpomp kunnen zijn. Weet niet of renault deze extra luchtpompen ook gebruikt.

Maar deze pompen zorgen voor extra lucht tijdens de opwarmfase van de motor om een betere verbranding te krijgen (milieu, waar alles om draait).

Jeroen

zotte megane


THX ik ga het meteen na de feestdagen navragen bij de dealer.  Het klink vrij aannemelijk eens kijken wat ze daarop te zeggen hebben en of het normaal of teveel geluid maakt. !-!

Zotte megane nick

Big Pimpin

Beetje late reactie, ik weet het.

Maar ik heb dezelfde auto en heb dat geluid ook.
Tenminste alleen als de auto nog koud is en ik 'm dan start. Ben er ook mee naar de dealer geweest en ook die vertelden me dat dit zo hoort.
Na ongeveer 40sec wordt het geluid zachter en dan is het helemaal weg.

Gr,
Berry

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev