Advertenties


bougiekabelset

Gestart door zoef100, 30 oktober 2010, 16:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zoef100

Hallo megane rijders ,  Ik wil m`n bougie kabels vervangen en heb Stam renault opgebeld wat zo`n kabelset kost voor een megane 2.0 16 V IDE 2000  , kwam hij me vertellen 146,50 euro  8)7  Wat zijn dat voor belachelijke bedragen  :?  Volgens hem zijn ze NIET los te kopen ?  Je moet een complete set kopen volgens hem aangezien deze in een soort van rekje gemonteerd zit.  Ik heb toch m`n ernstige vermoedens dat renault op de onderdelen overleefd.
Wie weet misschien een adres waar normale prijzen gehanteerd worden ?

Nicole

#1
Ik weet het niet zeker hoor, maar kan je niet gewoon eens bij brezan vragen? Die hebben eigenlijk alle onderdelen wel! Y

Alles wat ik tot nu toe nodig heb gehad voor mijn megane heb ik altijd bij de Brezan gehaald.

Die idiote prijzen is één reden dat ik niet naar een dealer ga. :)

De enige reden waarvoor ik erheen zou gaan is eventueel uitlezen, omdat ze alleen met uitleesapparatuur van renault in het motorsysteem 1 en 2 komen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

RobScénic

Ik kan je één ding garanderen: Soms is de dealer zelfs goedkoper. Bijvoorbeeld de BDP-sensor kost bij Renault ongeveer 15 euro minder dan bij Heuts/Brezan/Keulen. Zo idioot is die prijs niet. Op H-base staat een prijs van 36.70. PER STUK! Dat is 146.80, ex BTW voor alle 4.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

zoef100

Ik reken altijd ook nog om naar guldens  ;( , zit er nog steeds in kom ik op 321 gulden voor 4 bougiekabels ?    8)7 8)7 8)7  en dan roepen  dat de euro op het normale tarief van de gulden zit .

zoef100

Bij H-base staat bougiekabel SET  dat zijn er dus 4 !   ZEF1185  voor 36,70 euro dat zijn normale prijzen !

Dank voor de link !

Roy16v

heeft een IDE nog bougie kabels en geen pen bobines zoals een 16 16v ?


zoef100

Een megane IDE heeft 1 groot bobine blok en daarop zitten de 4 bougiekabels opgedrukt die naar de bougies lopen , er zit ook zo`n rekje aanvast zodat je de bougiedoppen er in 1 keer eraf kunt trekken.

Roy16v

DIS-ontsteking zeg maar of iets wat daar op lijkt.


RobScénic

Er staat ook wiellagerset, maar dat is 1 wiellager + toebehoren. De bougiekabelSET is dus de bougiekabel, plus de aansluitingen. Oftewel, per stuk 8)7
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy16v

bougie kabel set en dan maar 1 kabel?komt me wel heel raar voor.
dan zou ik een normale bougie kabel nemen het blijft rubber met stipje metaal voor mij  :q

Roy16v

voor een golf 3 vr6 kosten 6 stuks `128 euro

zoef100

#12
bel morgen wel ff op  ---------->  is een mail geworden .


Roy16v


Rogier

ik heb bij de velba vorig jaar een set nieuwe gehaalt ik was ongeveer 50 euro kwijt (kan voor sommige iets duurder zijn ik heb met korting gekregen) ik heb dan wel een 1.6E

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev