Advertenties


Voorbumper Megane II phase 1 2003

Gestart door boertje (Sander), 13 januari 2010, 19:30:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boertje (Sander)

Mag ik vragen wat je ervoor kwijt was bij de dealer of heb je hem daar niet vandaan?
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

JanJ

Ik heb een complete bumper partikulier overgenomen........................tis ff zoeken maar het lukt best nog wel  :q .

JanJ

Advertentie van Marktplaats..............

megane rs voorbumper phase 2
Megane rs voorbumper gebruikt enkel krassen in Let Op Phase 2 de gaten waar de koplampsproeiers in zitten zijn wel dicht gemaakt nieuwprijs garage 500euro enkel afhalen
  € 140,00


Hier heb ik hem ook vandaan.......................dit is dan wel een Phase II-bumper maar met nieuwe koplampen wel te gebruiken.

Gr, JanJ.

boertje (Sander)

Is jammer want ik heb xenon en ik ga dus niet ook nog eens nieuwe koplampen kopen. Maar zag dat er ook nog een phase 1 te koop staat dus misschien is dat wat. En ga ook nog wel even bij de dealer informeren.


Het leven is mooi je moet het zien!!!!

JanJ

Misschien wil ik je originele xenon dan wel van je overnemen..................... 8)7.................... _o_

matthew

Citaat van: JanJ op 17 januari 2010, 14:55:05
Citaat van: matthew op 17 januari 2010, 11:21:48
Achteraf gemonteerde xenon bij auto's voor 1 januari 2007 hoeft geen sproei installatie of hoogte regeling op te zitten

Kom ik wel of niet door de APK dan met achteraf gemonteerde (aftersale) Xenon-verlichtichg met sproeiers die alleen als dummy aanwezig zijn?

Gr. JanJ
Als je auto voor 1 januari 2007 is kom je er doorheen met de apk met dummies en ook zonder dummies

JanJ

Citaat van: matthew op 19 januari 2010, 23:48:22
Citaat van: JanJ op 17 januari 2010, 14:55:05
Citaat van: matthew op 17 januari 2010, 11:21:48
Achteraf gemonteerde xenon bij auto's voor 1 januari 2007 hoeft geen sproei installatie of hoogte regeling op te zitten

Kom ik wel of niet door de APK dan met achteraf gemonteerde (aftersale) Xenon-verlichtichg met sproeiers die alleen als dummy aanwezig zijn?

Gr. JanJ
Als je auto voor 1 januari 2007 is kom je er doorheen met de apk met dummies en ook zonder dummies

Tnx.............

drbiqs

#22
Orgineel meg 2 fase 1 2003
Orginele voorbumper RS fase 2 met aftermarket xenon 4300 k.



Zonder verdere problemen.
Ze hebben er alleen al 2 keer tegen aan gezeten. >:(
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

meganemaarssen

op naar een RS...Look dan....;)

drbiqs

alleen deze nog,moet er noeg is een paar maken als het wat beter weer is en hij gewassen is.

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

meganemaarssen

Als de opbrengst 6500K of hoger is, dan is de kans vrij hoog dat hij wordt afgekeurd.
Dit brengt namelijk "te veel" licht op wat verblindend kan werken.

Wettelijk staat er dat auto's die jonger zijn dan 01-01-2007 met "after" xenon,verplicht zijn werkende koplampsproeiers en automatische in hoogte verstelbare koplampen te hebben.
Maar goed, sommige doen daar niet zo erg moeilijk over.... Het is maar hoe je keurmeester te werk gaat...;)
Succes!



op naar een RS...Look dan....;)

drbiqs

ik heb 4300 k,zou dus geen prob moeten zijn. :)
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

boertje (Sander)

Weet iemand wat een RS bumper phase 1 kost bij de dealer?????

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

meganemaarssen

op naar een RS...Look dan....;)

drbiqs

Ik heb de mijne hier vandaan http://www.veban-rijswijk.nl/
Met het inleveren van m'n standaard bumper en koplampen was ik rond de € 700,00 kwijt.
RS bumper lampen en spuiten en monteren.
Mischien is het wat voor je.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev