Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 6

Gestart door matthew, 17 mei 2008, 19:58:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Aanwezig:

- Jacob (gtt of de megane, ik hoor jullie voorkeur vast wel  Wink)
- Jaap (ik kom wel ff langs met de Kangoo; ben misschien iets later want ik kom vanuit A'dam. Voorkeur: GTT Smiley)
- O'brian zeker weten gtt
- Tilman GTT!!!
- Marius, doe eens gek doe maar GTT
- Wesley, Ook mijn voorkeur gaat uit naar de GTT
- Nico, Keuze is aan jou


Hier weer verder   !-!

Jaap de Jong

Locatie: BurgerKing, Schiedam
Datum: Do 22 mei 20:00 uur 

Marius

Gaat deze nog door?
of komen er te weinig mensen?

Gr. Marius

Wesley88

Ik kom wel ff langs, is nog geen 5 minuten rijden voor mij...

Ivo

Ik kom tussen 21:00 21:30 nog even kijken of er nog iemmand is, kan hellaas niet eerder ivm werk >:(


Jaap de Jong

ik probeer ook ff langs te komen.. misschien ook wat later :)

Jacob

Wat mij betreft wel hoor, ga nu eerst nog ff het vijfje wassen (en nog wat kilometertjes maken) en dan kom ik die kant op  :)

Marius

ik ga nu rustig opweg. zie jullie daar.

Jacob

Was weer geslaagde meeting, lekker wat bij kunnen babbelen  :)

Ben daarna met een lekkere omweg naar huis gereden  ;) !-!

Jaap de Jong

Ik heb ook de tocht van 1km naar huis weer goed doorstaan in m'n gele wagen.. ;)  Vond het leuk weer 'ns bij een meeting te zijn :)

JanJ

@ Jacob:

Als je de volgende datum een beetje wilt inpassen in mijn werkrooster ga ik ook zeker komen.

Enneh je weet naar welke auto (kleur) mijn voorkeur dan uitgaat....................... :D

Gr, Jan.

Jacob

Jij mag de volgende keer de datum kiezen Jan  :)  ;)

Dan neem ik de volgende keer weer de rode rakker mee  :q :D

tjakobs

Hee mensen! Sorry voor m'n afwezigheid.
De verklaring is volgende:
donderdagochtend was ik bij de kaakchirurg. De kleine etter is echter dermate destructief te werk gegaan dat ik donderdagavond noodgedwongen op de bank moest doorbrengen. Strak van de crack met een sliert kwijl aan m'n kin en m'n blik op half 7. Kon niet zien wat er op tv was, laat staan m'n eigen naam spellen, laat staan automobileren.

ok dit was iets gedramatiseerd.
Volgende keer ben ik weer van de party
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Jacob

Geeft niet hoor, gelukkig ben je zelf weer helemaal hersteld van je "kaakchirurg-avontuur"!

We zullen er binnenkort wel weer eentje inplannen, is nu nog ff wachten op een datum van Jan  ;) hahahahaha  :D

JanJ

@ Jacob: Als jij dan met die rode rakker kunt komen is vrijdagavond 27 juni (geen idee of dit te kort of juist te lang na de vorige meeting is?) misschien een optie?!

Laat allemaal even wat weten (wie/waar/hoe laat) dan kunnen we misschien alvast een opkomstlijstje gaan maken......

Gr, Jan 8) .

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev