Advertenties


Regiomeeting Het Hoge Noorden...

Gestart door RdW, 1 maart 2007, 17:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

freek

jongens ik kan niet komen ik hoop dat dit nog gelezen wordt. ik heb gister een sckokdemper gebroken en ze zouden em vandaag repereren voor de meeting maar dat lukt dus niet vet balen!!!
only men of stihl

freek

dankzij mijn garage kon ik vanmiddag toch nog ff komen in Ee het was best gezellig. alleen wat weinig auto's. maar moeten we vaker doen gezellig en drogeham ben ik er zeker weten bij
only men of stihl

Decepticon#1


peterachterop

van mij helaas geen fotos, hoop dat ik de nacht een beetje doorkom en morgen wel t japans festival in assen haal.

Decepticon#1

Meetinggedeelte was echt veel te klein. Beetje jammer dat er niet veel aparte dingen waren. Wel gezellig om de mannen uit Hoogeveen weer even te spreken en Freek te ontmoeten (weer een metalhead  >:D). Was wat snel weg, maar moest nog een hoop dingen doen. Ik spreek u allen graag weer in Drogeham of eerder!  !-!

Greetz,

Peter

Dirk Kuipers

Citeerhoop dat ik de nacht een beetje doorkom en morgen wel t japans festival in assen haal.

Cool! Daar ben ik morgen ook. :)

Als je een civic subaru blauw ziet, dan moet je ff dirk schreeuwen! (civicclubholland gedeelte). :)


peterachterop

Ok als jij dan iemand met een kuifje, een meganeclubshirt en een camera om de nek ziet.

Dat ben ik.


Dirk Kuipers

Citaat van: peterachterop op  1 april 2007, 09:26:48
Ok als jij dan iemand met een kuifje, een meganeclubshirt en een camera om de nek ziet.

Dat ben ik.

haha.. had je even eerder moeten zeggen.. ;)
Ik was vanmorgen om 8.00 uur al onderweg.. ;)

ForeverYoung

Citaat van: Decepticon#1 op 31 maart 2007, 21:51:50
He? Was jij er ook Remco?  :? :?

nee, die leest mee op het RTC forum ;)
deze foto is van je woonplaatsgenoot Gabri 8)

harm

d'r werd ook nog even een europees record gevestigd anders!!! nl;met de db drag ging er even een over de 160 db op muziek(160,9 db wel teverstaan) de kenner weet dan wel dat zoiets bijzonder is
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Edgar

Ik was ook in Ee hoorde min of meer bij de dB drag stand. En na een zeer vervelend begin van de dag leek het bijna op te houden voor dB drag die dag.

We kregen kort na het aansluiten van bijna alle apparatuur een stroompiek van de aggegraat te verduren van circa 400V. Dit met als resultaat doorgebrande monitors, PC overleden, Laptop overleden, Kapotte zekering (gelukkig) bij het mengpaneel.

Gelukkig konden we aan andere pc en monitoren komen zodat het nog door kon gaan en er inderdaad een Europees Record kon worden gevestigd op muziek 160,9 dB door Team Ground Zero. Echt een topprestatie. Wat ging dat hard. Heb ook de Meganetjes gezien alleen niemand gesproken.

Decepticon#1

Heb nog wel even om je gezocht, maar weet ook niet zo goed hoe je eruit ziet. Heb je nog nooit getroffen bij een meeting  :? Naja, ben je er in Drogeham ook? Dan spreken we elkaar daar vast!  !-!

Edgar

Dat is in juni toch?

Dan kom ik met de megane dus dan ben ik wat makkelijker te vinden  !-!

Dennis20

Heej Jongens...

Ik als nieuw Fries Lid zal er waarschijnlijk ook wel even wezen....
Heb dan nog wel een standaard auto maar oke.. inspiratie!

Groete...  Dennis

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev