Advertenties


Regiomeeting Het Hoge Noorden...

Gestart door RdW, 1 maart 2007, 17:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

peterachterop

de tas met body, filters en lensen gaat zeker mee.

sterkte ermee harm.

Decepticon#1

Dirk,

kom jij ook langs  ;(

Freek heb ik gesmsed, nog geen reactie van terug ontvangen.

harm

kom misschien wel , heb net gehoord dat de begravenis pas maandag is
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Dirk Kuipers

Hoi, nee sorry.
Ik moet over anderehalve week de auto bij de spuiter brengen, heb een aantal toetsen op school. Kortom: mega druk..
Ik baal er zelf ook enorm van, omdat ik graag eens meer megane's had willen zien, en jullie graag had willen ontmoeten.. Hoop dat ik over ongeveer 1,5 maand paraat ben voor meetings ed.

Decepticon#1

@Harm: Dan geef je nog wel even een gil he?

@ Dirk: prima instelling jongen...school gaat voor (haha...leraar he  :q)

freek

eey deception (peter) ik heb geen sms gekregen maar kon vanaaf ff online :D! zit doordeweek in duitsland akn et vna komen!!! maar 10.45 voor de school dus ben ik er dan. ik zeg je alvast wel mijn auto is net van de spuiter af dus heb eigenlijk alleen een onderlip erop en booskijkers voor de rest weinig net me velgen moeten verkopen dus niet echt super uitgebouwd nog is niet erg toch ???

en betaal je per auto of per persoon ??
only men of stihl

peterachterop

zeker niet erg, volgens mij betaal je alleen als je mee wil doen aan de db drag en de show and shine.

Decepticon#1

Idd betaal je alleen voor de onderdelen waar je aan mee wilt doen. Prijzen staan wel op de site van www.teamfriesland.nl (wat een reclame maak ik voor die lui, ben er niet eens lid van  :D)

Ook mijn auto staat in wintertrim. Nieuwe velgen + banden komen volgende week pas binnen...dus je bent niet de enige met een 'kalige' Megane. Peter moet de eer maar hoog houden  !-!

In Drogeham zullen we eens even knallen! >:D

peterachterop


freek

naja indd. over paar meetings hebk er wel een schroefset onder en andere velgen
zie jullie morgen om 10.45 bij de school :D

zin in
only men of stihl

Edgar

Ik ben er morgen al vroeg bij. Ga met de jongens van dB drag mee helpen opbouwen daar. Zie jullie dus wel verschijnen ik vertrek om 7:30  8)7

peterachterop


harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Decepticon#1

He leuk dat jij ook komt Edgar. Wist ik niet. Peter het is 1045...niet 1100  :x  :D

@Harm...jij komt niet bij verzamelpunt in Dokkum?

Decepticon#1


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev