Advertenties


Regiomeeting Het Hoge Noorden...

Gestart door RdW, 1 maart 2007, 17:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RdW

op verzoek... Y

hier het vervolg van Regiomeeting Friesland? deel 1... --

freek

mooi mooi. ik hoop dak me auto dan weer gefixed heb en zal dan ook zeker beide dagen komen lijkt me erg leuk om keer mee te maken!!!.
worden er nog paar eisen aan de auto gesteld voor j je in mag schrijven?
only men of stihl

Decepticon#1

Euh voor zover ik weet niet. Iedereen kan z'n auto er gewoon neerzetten. Bij de eerste wordt wel deelnemersgeld gevraagd (is nieuw hier  :? l-) maar allez! In Drogeham is de toegang gratis en die was de afgelopen jaren erg gezellig. Leuke auto's en ook een gezellige groep mensen. Dus kom er gezellig bij zou ik zeggen!  !-!

freek

nice.
nieuwe megane erbij dan haahhah.kan niet missen fase 1 zilvere auto met rood gaas in voorbumper

tot dan
only men of stihl

harm

gerard hoort er dan misschien nog wel bij, maar er gaat wel een renault vlag over z'n wagen :q :q
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Decepticon#1

Citaat van: harm op  1 maart 2007, 23:37:38
gerard hoort er dan misschien nog wel bij, maar er gaat wel een renault vlag over z'n wagen :q :q

Ja, das een mooie grap....ik ga eens kijken of ik er 1 kan regelen hahaha!

L.Fattah

Wellicht een idee om hier de informatie te posten over de voorgenomen meeting?

Decepticon#1

Zal ik vanavond of morgen even doen! Check anders even www.teamfriesland.nl  !-!

freek

aangezien mijn auto nu bij de spuiter staat en de meesten weten wel wrom. kan ik de 31ste er wel bij zijn. hoe zit et met betalen en dergelijke. aan wie moet ik betalen en hoe.
only men of stihl

Dirk Kuipers

Ik kan over een week of 3 bij de spuiter terecht.. Zal de begin meetings van dit seizoen dus moeten missen. :)

Decepticon#1

Citaat van: freek op  5 maart 2007, 18:57:50
aangezien mijn auto nu bij de spuiter staat en de meesten weten wel wrom. kan ik de 31ste er wel bij zijn. hoe zit et met betalen en dergelijke. aan wie moet ik betalen en hoe.

Bij de meeting in Ee betaal je gewoon ter plekke. Wij vragen er iig geen geld voor dat je meegaat (haha)

freek

oke dan is er ook ergens een meeting point om met meerde auto's heen te gaan bijvoorbeeld quatrebra in bergum ofzo of gaat iedereen op eigen houtje heen
only men of stihl

harm

was dat niet die discotheek?????????? 8)7
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

freek

hahaha ja. op de hoek bij de stoplichten.lijkt me mooi cntraal punt. en is wel cool om in treintje te rijden :D
only men of stihl

Decepticon#1


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev