Advertenties


Rotterdam e.o meeting deel 5

Gestart door RdW, 11 december 2006, 18:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leon

yep... een zondagmiddag, goed idee !-!

meg-freak


michel81

zondag middag komt vaak goed uit dus moet kunnen zou ik zeggen.

Sjors

Monte Carlo!! aan de Maas!!

RaymondTroost


Patrick26

Zondag is voor mij ook altijd goed...
Nu alleen nog een datum prikken  :q

Ricardo

Weinig voetbalfans in de regio jongens  :D. Nee maar als iedereen op zondag kan/wilt, dan zie ik jullie wel na het voetbalseizoen.

Thijsie

Is alleen voor leden? of ook niet-leden? :)

Mrtijn


Sjors

Nou mensenroep een datum. Rond een uurtje of 3 afspreken lijkt me mooie tijd.

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Jacob

ff een "mini-matten-meeting" tussendoor inlassen  ;)

Heb al contact gehad met de leden die de matten hadden besteld en de volgende optie voor mini meeting voorgelegd: as. Donderdagavond 20:30 Mac Spaanse Polder. Dan heeft iedereen op korte termijn de nieuwe mattensets in het bezit! Zien er goed uit overigens  !-! (heb ze al gepast, maar is geen optie hahahaha  ;))

Let wel: heb ze de datum/tijd voorgelegd, maar heb hier nog geen reactie op ontvangen dus de datum/tijd kan nog veranderen.

Ik zie de reacties wel via het topic (of anders via de mail/pm) verschijnen.

Greetz,

Jacob.

michel81

he jacob.
je toet staat weer mooi op de plaat heb ik al gezien met een leuke meid er bij doe je niet slecht  o-).
moet je mij ook maar eens leren dan :P.
maar even over donderdag denk niet dat ik dan kan maar dan hoor je het wel is barendrecht ook geen optie dan !!!!

Jacob

Hello Michel,

Inderdaad, ik ben blij met de foto's hoor!!  !-!
Uhmm, ik wil je best leren hoe je zo'n mooie dame naast je auto kan laten staan, maar geef jij ook cursus hoe jij die uit je kofferbak tevoorschijn tovert? (in foto's deel 1, zie ik een dame uit jouw kofferbak komen  ;) !-!)

Donderdag was de eerste dag die mij te binnen schoot (in verleden ook eigenlijk "standaard mini meeting" dag), maar locatie of spaanse polder of barendrecht maakt mij niet zoveel uit eigenlijk is allebei ongeveer zelfde afstand voor mij. Locatie spaanse polder was eigenlijk meer gekozen omdat de leden voor wie ik de matten bij heb in die "hoek van rotterdam en omstreken" wonen.

Ricardo

Donderavond kom ik me matten ophalen  !-! Spaanse polder is voor mij iig het makkelijkste te bereiken. Ik hou dit topic in de gaten mocht de locatie veranderen. gr Ricardo

Sjors

Ik kan er helaas niet bij zijn.

Mijn auto staat bij de garage voor een nieuwe versnellingsbak  l-
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev